ماهان شبکه ایرانیان

دریادار سیاری: دشمن توان جنگ با ایران راندارد

خبرگزاری مهر: امیر دریادار حبیب الله سیاری ظهر امروز دوشنبه در اجلاسیه نیرو‌های مسلح آذربایجان شرقی که به مناسبت سالگرد شهادت حسن باقری در تبریز برگزار شد، گفت: شهید باقری فرمانده جوان نظامی بود که از دل بسیج بیرون آمد و به یک نابغه دوران دفاع مقدس تبدیل شد.

وی با تاکید بر اینکه جوانان ما باید راه شهید باقری را ادامه دهند، افزود: شهید باقری جوانی مومن و متعهد واقعی برای دفاع از انقلاب بود و خط امام را دنبال می‌کرد.

سیاری سپس به توسعه توان دفاعی کشورمان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون گفت: دشمن آگاه است که توان بازدارندگی نیرو‌های مسلح و پشتیبانی مردمی بسیار بالا است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب برده استکبار نیستیم، افزود: امروز به برکت انقلاب دارای استقلال هستیم. در تاریخ ایران در هر جنگی، بخشی از خاک ایران از دست می‌رفت، ولی در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی حتی یک وجب را از دست ندادیم.

سیاری با اشاره به اینکه ایران قبل از انقلاب ابزار دست استکبار بود، گفت:، ولی به برکت نظام جمهوری اسلامی حالا ایران به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت باشکوهی برگزار می‌شود، افزود: دشمن می‌داند در 40 سال گذشته همه استراتژی‌ها و برنامه هایش شکست خورده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز نیز در جنگ اقتصادی هستیم، ادامه داد: در جنگ نرم و جنگ اراده‌ها دشمنان همواره شکست خورده اند و در این جنگ اقتصادی نیز شکست می‌خورند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان