ماهان شبکه ایرانیان

ستاره برزیلی: هادسون اودی به بایرن جواب منفی بدهد

ویلیان، ستاره برزیلی چلسی، به همبازی‌اش کالوم هادوسون ادوی توصیه کرد به پیشنهاد بایرن مونیخ جواب منفی بدهد و در چلسی بماند چرا که می‌تواند به یکی از بهترین بازیکنان چلسی تبدیل شود.

به گزارش "ورزش سه"، ویلیان، ستاره برزیلی چلسی، به هم‌تیمی جوانش، کالوم هادسون اودوی، توصیه کرد با نه گفتن به پیشنهاد بایرن مونیخ، در تیم آبی‌پوش لندن باقی بماند چرا که به گفته ویلیان، او می‌تواند به یکی از بهترین بازیکنان چلسی و یکی از ستاره‌های بزرگ لیگ برتر تبدیل شود.

 

 

بعد از آنکه باشگاه بایرن مونیخ به جذب کالوم هادسون اودی، ستاره جوان باشگاه چلسی ابراز تمایل کرد، هادسون اودی با ارسال یک درخواست انتقال رسمی برای مدیران چلسی از آنها خواست با انتقال او به باشگاه آلمانی موافقت کنند. حرکتی که مائوریسو ساری، سرمربی چلسی از آن با عنوان حرکتی غیرحرفه‌ای یاد کرد.

 

دیلی‌میل گزارش داد که چلسی با این درخواست هادسون اودی مخالفت کرده و قصد ندارد تا روز پنج‌شنبه که مهلت نقل و انتقالات زمستانی به پایان می‌رسد او را به تیم دیگری واگذار کند.

 

 

ویلیان، ستاره برزیلی و همبازی اودوی در چلسی، درباره همبازی جوانش گفت:" ما می‌خواهیم او در استمفوردبریج بماند. ما مایل نیستیم که او چلسی را ترک کند. هادسون اودی می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان چلسی شود. او در آینده یکی از بزرگترین ستاره‌های دنیای فوتبال خواهد شد. هادسون اودی 18ساله است و فرصت خیلی زیادی برای پیشرفت و تبدیل شدن به یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا دارد".

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان