سلبریتی‌هایی که با آنجلینا جولی مشکل دارند!

اما جالب است بدانید به‌رغم عشق و علاقه‌ای که آنجلینا از هوادارانش دریافت می‌کند، در هالیوود بدخواهان زیادی دارد و بسیاری از سلبریتی‌ها تاب تحمل آنجلینا جولی را ندارند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: سلبریتی‌های زیادی را سراغ داریم که عملاً چیزی در چنته ندارند و نان زیبایی چهره و اندام خوش‌تراش‌شان را می‌خورند، در این بین آنجلینا جولی سالیان سال است که به عنوان یکی از زیباترین سلبریتی‌های هالیوود شناخته می‌شود اما هواداران، آنجلینا را تنها به‌خاطر زیبایی‌اش دوست ندارند و با سلبریتی با‌شخصیتی طرف هستیم که ویژگی‌های اخلاقی مثبت زیادی دارد.

این بازیگر موفق که جایزه اسکار را در کارنامه‌اش دارد نه تنها هنرمند بااستعدادی است بلکه در فعالیت‌های انسان‌دوستانه نیز همیشه شرکت می‌کند و بارها آنجلینا جولی را در مناطق جنگ‌زده دیده‌ایم. جولی برای اینکه تعهدش به سایر انسان‌ها را ثابت کند سه کودک از کشورهای در حال توسعه را به فرزندی پذیرفت تا نشان دهد که علاقه او به انسان‌ها تنها به گفتارش ختم نمی‌شود و در عمل نیز فرد انسان‌دوست و متعهدی است.

سلبریتی‌هایی که روی خوشی به آنجلینا جولی نشان نمی‌دهند

آنجلینا جولی سن و سال زیادی ندارد و 43 ساله است اما در طول زندگی خود فراز و نشیب‌های زیادی را تحمل کرده و به‌قول قدیمی‌ها سرد و گرم روزگار را چشیده است. در این زمینه می‌توان به خبر ناگوار احتمال ابتلای آنجلینا جولی به سرطان پستان اشاره کرد، این خبر را در سال 2013 در رسانه‌ها شاهد بودیم و آنجلینا جولی حدود یک سال درمان‌های سختی را تحمل کرد اما خم به ابرو نیاورد و پس از مدتی دوباره شاهد درخشش جولی در پرده نقره‌ای بودیم.

این موارد باعث شده تا هواداران آنجلینا جولی را نه‌تنها به‌خاطر زیبای خدادادیش دوست داشته‌ باشند بلکه به عنوان‌ سلبریتی او را دنبال کنند که انسان خوب و فداکاری است و توانسته با اراده راسخ خود بیماری‌های خطرناک را به زانو درآورد.

اما جالب است بدانید به‌رغم عشق و علاقه‌ای که آنجلینا از هوادارانش دریافت می‌کند، در هالیوود بدخواهان زیادی دارد و بسیاری از سلبریتی‌ها تاب تحمل آنجلینا جولی را ندارند.

در همین راستا گزارشی تهیه کرده‌ایم از سلبریتی‌هایی که روی خوشی به آنجلینا جولی نشان نمی‌دهند و چشم دیدن او را ندارند.

جنیفر آنیستون

سلبریتی‌هایی که روی خوشی به آنجلینا جولی نشان نمی‌دهند

اگر خاطر شما باشد سال 2005، فیلم آقا و خانم اسمیت با بازی برد پیت و آنجلینا جولی روی پرده رفت و حسابی سر و صدا به راه انداخت، این فیلم برای اهالی سینما جالب توجه بود اما بیشتر از همه توجه جنیفر آنیستون را جلب کرد چرا که همبازی شدن برد پیت و آنجلینا جولی زمینه را برای رابطه‌‌های بعدی آنها ایجاد کرد و در نهایت مهر جنیفر آنیستون از دل برد پیت رفت و عاشق آنلجلینا شد.

با این حساب کاملاً به جنیفر آنیستون حق می‌دهیم اگر از آنجلینا جولی دل خوشی نداشته باشد چرا که آنجلینا بود که برد پیت خوش‌تیپ و پول‌دار را از کف آنیستون بدر برد و آنیستون را خانه خراب کرد. جنیفر آنیستون بعد‌ها در مصاحبه‌ای با مجله معروف وُوگ گفت که همه چیز از فیلم آقا و خانم اسمیت شروع شد و همان زمان بود که من فهمیدم اتفاق‌های ناخوشایندی پشت‌سر من در حال رخ دادن است. مدتی بعد نیز در اخبار خبر جدایی برد پیت و آنیستون را شنیدیم و پس از آن خبر شاهد خبر ازدواج برد پیت با آنجلینا جولی بودیم.


چلسی هندلر

سلبریتی‌هایی که روی خوشی به آنجلینا جولی نشان نمی‌دهند

چلسی به لحاظ سن و سال با جولی شباهت دارد و همسن هستند اما چلسی دل خوشی از آنجلینا ندارد و شمشیر را از رو برای او بسته است. در همین راستا چلسی هندلر در برنامه Watch What Happens Live به‌شوخی آنجلینا جولی را شیطان مجسم خطاب کرد.

این هنرپیشه هالیوودی در ادامه صحبت‌های خود گفت شکر آب بودن میانه او و آنجلینا جولی هیچ ربطی به اینکه آنجلینا، جنیفر آنیستون را خانه خراب کرده ندارد. چلسی هندلر اشاره کرد که به‌عنوان یک زن، به‌خوبی زنهای دیگر را می‌شناسد و زن‌‌هایی که ریگی در کفش‌شان است را به‌خوبی تشخیص می‌دهد.

چلسی هندلر به‌انداز‌ه‌ای دلش از آنجلینا جولی پر بود که در این برنامه بد و بیراه‌های زیادی را نثار او کرد و مدعی شد آنجلینا جولی از آن دسته افرادی هست که هرگز با آنها رابطه دوستی برقرار نخواهد کرد.


اسکات رودین

سلبریتی‌هایی که روی خوشی به آنجلینا جولی نشان نمی‌دهند

به احتمال زیاد اسم اسکات رودین (Scott Rudin)، به گوش شما نخورده است اما مطمئن هستیم فیلم‌های جایی برای پیرمردها نیست و شبکه اجتماعی را دیده‌اید. اسکات رودین تهیه‌کننده خوش‌آوازه هالیوودی است که در کنار تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی که به آنها اشاره کردیم دوجین فیلم موفق دیگر را نیز در کارنامه‌اش دارد.

اسکات رودین دل خوشی از آنجلینا جولی نداشت اما هرگز در رسانه‌ها به آنجلینا حمله‌ور نشد، در این بین زمانی که اطلاعات زیادی از ایمیل‌های سونی در سال 2014 هک شد، نامه‌های اسکات رودین نیز در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها برملا شد و مشخص شد اسکات دل پری از آنجلینا جولی دارد. رودین در این ایمیل‌ها گفته بود که آنجلینا جولی سعی داشته تا دیوید فنیچر را برای ساخت نسخه‌ای جدید از فیلم کلئوپاترا راضی کند اما رودین می‌خواست تا آنها توجه‌‌شان را به ساخت فیلم استیو جابز اختصاص دهند.

سونی در ایمیل‌های خود که به اِیمی پاسکال (Amy Pascal)، رئیس واحد سینمایی سونی ارسال کرده بود آنجلینا را زنی کم استعداد دانست که برد پیت حسابی او را لوس کرده است. رودین در ادامه صحبت‌های خود متذکر شده بود که هرگز حاضر نیست با آنجلینا جولی و هر کس دیگری که با او ارتباط دارد برای ساخت فیلم همکاری کند.


بیلی باب تورنتون

سلبریتی‌هایی که روی خوشی به آنجلینا جولی نشان نمی‌دهند

بیلی باب تورنتون را برای بازی در سریال‌های معروفی مانند فارگو و جالوت می‌شناسیم، جالب است بدانید این بازیگر دارنده جایزه گلدن گلوب از سال 2000 تا 2003 همسر آنجلینا بود و این زوج در آن زمان رابطه بسیار عاشقانه‌ای داشتند. عشق میان بیلی باب تورنتون و آنجلینا به اندازه‌ای بود که یک گردن‌بند که مقداری از خون آن زوج دیگر در آن بود را همیشه بر گردن بیلی و آنجلینا شاهد بودیم.

حتی آنجلینا جولی یک خالکوبی نیز از بیلی باب روی بازوی خودش ترسیم کرده بود، اما عشق آتشین این زوج سریعاً فروکش کرد و پس از جدایی بیلی باب تورنتون در مصاحبه‌ای به هالیوود ریپورتر گفت در آن زمان عقل از سرش پریده بود و کارهایی می‌کرد که اصلاً دوست ندارد دوباره به یاد بیاورد.

البته بیلی باب تورنتون هرگز مستقیماً چیز بدی از آنجلینا جولی نگفته است و تنها مدعی شده بود در سال‌های 1995 تا 2003، دوران خوشی را سپری نکرده است. به این ترتیب می‌توان گفت بیلی باب تورنتون دل خوشی از آنجلینا جولی نداشته از این طریق به در گفته تا دیوار بشوند که حضور آنجلینا جولی در کنار او، سال‌های بعدی را برایش رقم زده است.


لورا درن

سلبریتی‌هایی که روی خوشی به آنجلینا جولی نشان نمی‌دهند

این بازیگر 51 ساله هالیوودی که نامزدی اسکار را برای بازی در فیلم «رز پریشان» در کارنامه‌اش دارد تاکنون حرف بدی پشت‌سر آنجلینا جولی نزده است اما قبل از اینکه آنجلینا جولی دل بیلی باب تورنتون را ببرد و با هم ازدواج کنند، بیلی دل در گرو لورا درن داشت و با او رابطه داشت.

لورا درن و بیلی باب تورنتون رابطه خوبی با هم داشتند تا اینکه سر و کله آنجلینا جولی پیدا شد و عشق این دو به سردی گرایید. لورا درن در این زمینه به شبکه ای‌.‌بی‌.‌سی نیوز گفت،‌ من سر کار می‌رفتم و بیلی تورنتون از فرصت استفاده می‌کرد تا با آنجلینا جولی گل بگوید و گل بشنود. از آنجایی که لورا درن صحبت بیشتری در این زمینه نکرده و باب تورنتون و آنجلینا جولی هم اشا‌ره‌ای به این قضیه نداشته‌اند نمی‌توان به آنجلینا خرده گرفت اما این قضیه را هم نمی‌توان نادیده گرفت که آنجلیا نه تنها سقف بالای سر جنیفر آنیستون را خراب کرد، بلکه با وارد شدن به رابطه عاشقانه میان لورا درن و بیلی باب تورنتون، میان این زوج را نیز به‌هم زد.

لورا درن پس از اینکه باب تورنتون قلب‌اش را شکست، در سال 2005 با بن هارپر، خواننده و موسیقیدان سرشناس ازدواج کرد و از او دو فرزند دارد، این ازدواج در سال 2013 به طلاق ختم شد.


امل کلونی

سلبریتی‌هایی که روی خوشی به آنجلینا جولی نشان نمی‌دهند

زیبایی و شخصیت امل کلونی به اندازه‌‌‌ای بود که توانست دل جرج کلونی، یکی از خوش‌تیپ‌ترین مجردهای مرد دنیا را ببرد و این مرد خوش قد و بالای هالیوودی در سال 2014 با برگزاری مراسم عروسی بسیار باشکوهی امل را در ونیز عقد کرد. اگر اخبار سلبریتی‌ها را دنبال می‌کنید و از علاقه‌مندان دو آتشه برد پیت هستید حتماً به‌خوبی می‌دانید که برد پیت و جورج کلونی سال‌های سال است که رفیق گرمابه و گلستان یکدیگر هستند و به رفاقت با یکدیگر افتخار می‌کنند.

در این بین در بالا گفتیم که آنجلینا جولی سابقه درخشانی در به‌هم زدن رابطه زوجین دارد، به این ترتیب از قرار معلوم امل کلونی از زمانی که با جرج ازدواج کرد تا جایی که توانست سعی داشته تا رابطه‌اش را با آنجلینا جولی دور کند.

این‌گونه که پیداست آنجلینا نیز دل خوشی از امل کلونی ندارد و میان این دو به‌اندازه‌ای شکر آب است که حتی آنجلینا جولی در مراسم ازدواج امل و جورج کلونی حضور پیدا نکرد. ظاهراً آنجلینا جولی به لحاظ اعتقادی نیز با فعالیت‌ها ودیدگاه‌های امل کلونی در زمینه‌های سیاسی و اجتماعی مخالف است. همان‌گونه که اشاره کردیم آنجلینا جولی ید طولایی در فعالیت‌های انسان‌دوستانه دارد، در این بین امل کلونی نیز کارشناس ارشد حقوق بین‌الملل است و یکی از معروف‌ترین موکل‌های او را می‌توان جولین آسانژ، مؤسس ویکی‌لیکس نام برد.

اگر خاطرتان باشد در بالا برای شما از افشا شدن ایمیل‌های رودین در شرکت سونی گفتیم، این ایمیل‌ها توسط ویکی‌لیکس در اینترنت منتشر شد و این قضیه شاید تنها یکی از ده‌ها دلیلی باشد که میان آنجلینا جولی و امل کلونی را به هم زده است.


جان ویت

سلبریتی‌هایی که روی خوشی به آنجلینا جولی نشان نمی‌دهند

جان ویت 80 ساله که جایزه‌های اسکار و گلدن گلوب را در کارنامه‌اش می‌بینیم پدر آنجلینا جولی است و رابطه این پدر و دختر سلبریتی گاهی اوقات بسیار نزدیک است و بعضی مواقع نیز به سردی می‌گراید. آنجلینا جولی استفاده از نام خانوادگی پدرش را کنار گذاشت و مدعی شد خیانتی که جان ویت به مادرش کرده را هرگز فراموش نمی‌کند و به همین دلیل دل خوشی از جان ویت ندارد.

او در این زمینه به رسانه‌ها گفته بود که خیانت پدر به مادر، چیزی نیست که یک دختر بتواند با آن کنار بیاید و پدرش را هرگز برای اینکار نخواهد بخشید. وی متذکر شد اگر مرتکب خیانت شود، حتی تحمل دیدن چهره خودش در آینه را هم نخواهد داشت. اما گفتن چنین حرف‌هایی به رسانه‌ها ساده است ولی باور کردن آنها دشوار چرا که آنجلینا هم زمانی که برد پیت با جنیفر آنیستون ازدواج کرده بود وارد رابطه شد و میان این زوج عاشق را بر هم زد.

اگر از طرفداران آنجلینا جولی باشید به‌احتمال زیاد اولین نسخه از فیلم مهاجم مقبره (Tomb Raider)، را دیده‌اید. در این فیلم آنجلینا و پدرش در کنار هم ایفای نقش کردند اما از قرار معلوم بازی این دو در این فیلم تجربه خوبی برای آنها نبوده است،‌ چرا که مدتی بعد جان ویت به رسانه‌ها گفت به نظرش آنجلینا نیاز به مشاور روانی دارد.

جان ویت نیز از اینکه دخترش با او رابطه خوبی ندارد ناراحت است و این کدورت به اندازه‌ای عمیق است که این پدر و دختر چندین دهه می‌شود با هم صحبت نکرده‌اند. در این بین جان ویت همانند هر پدر دیگری سعی کرده همیشه حامی و پشتیبان آنجلینا جولی باشد و در سال 2013 به نیویورک دیلی نیوز گفت عشق و تحسین من نسبت به دخترم در واژه‌ها نمی‌گنجد.

در مجموع می‌توان گفت ممکن است از دو زندگی سلبریتی‌ها جذاب به نظر برسد، اما این چهره‌های سرشناس همیشه در معرض نگاه‌ افراد زیادی هستند و قرار گرفتن در اوج موفقیت باعث شده تا همیشه مخالفین و موافقین زیادی داشته باشند. آنجلینا جولی نیز که یکی از موفق‌ترین سلبریتی‌های زن هالیوود است از این قائده مستثنی نیست و کاملاً طبیعی است که سایر سلبریتی‌ها تاب تحمل دستاوردهای او را نداشته باشند.

در پایان پیشنهاد می‌‌کنیم اگر شما هم مثل ما از طرفداران آنجلینا جولی هستید و اطلاعات خاصی از رابطه این سلبریتی با سایر چهره‌‌های سرشناس می‌دانید، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان این اطلاعات مفید قرار دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان