ماهان شبکه ایرانیان

ممنون بابت خاطرات زیبا، شما لایق بهترین‌ها هستید

پیام خداحافظی ساسان انصاری از هواداران سپاهان

ساسان انصاری مهاجم تیم فوتبال سپاهان پس از جدا شدن از این تیم، پیامی برای هواداران این تیم منتشر کرد.

به گزارش ورزش سه، امروز ظهر بود که باشگاه سپاهان به صورت رسمی جدایی ساسان انصاری را تایید کرد و اعلام کرد این بازیکن در توافقاتی که با باشگاه تراکتورسازی انجام شده به این تیم می پیوندد.

البته هنوز قرارداد انصاری با تراکتورسازی به صورت رسمی منعقد نشده ولی این بازیکن پس از قطعی شدن جدایی اش در پستی اینستاگرامی ضمن تشکر از هواداران سپاهان از آنها خداحافظی کرد.

«بنام خداوند عزت ده و بزرگ.  هوادارای عزیز و قدرشناس و بامعرفت سپاهان سلام  یک سال و نیم در کنار شما بودم و روزها و شبها با خوشحالی شما خوشحال و با ناراحتی شما ناراحت. ممنونم بخاطر خاطرات خوبی که در قلب و ذهن من ایجاد کردید امروز و در این چند ساعت خستگی این یک و نیم ساله از تنم بدر شد فقط بخاطر این بدرقه زیبا و باشکوهی که برای من داشتید نشان دادین که مردم اصفهان و هوادارای سپاهان دارای فرهنگ غنی هستندو خداوند بزرگ را شکر میکنم که روسفید از پیش شما میرم شما لایق بهترینها هستید و خوشحالیتون آرزوی قلبی  من میباشد قطعا در آینده باافتخاااار از این حضور یک و نیم ساله در کنار شما و باشگاه سپاهان یاد خواهم کرد دوستتون دارم. انشاالله با تصمیمی که نهایی خواهد شد به تیم و شهری خواهم رفت که مردمان و هواداران دوستداشتنی و با فرهنگ و با اصالت وپرشور خواهد داشت و بازی کردن در این تیم افتخار بزرگیست برای هر بازیکنی که خوشبختانه و انشااله نصییب من خواهد شد. »

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان