ماهان شبکه ایرانیان

علیرضا مرندی:

هدف تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی حمایت از مردم است

عضو جبهه مردمی انقلاب هدف از تشکیل این جبهه را حمایت از مردم جامعه دانست و گفت: مردم محروم بیش از دیگر اقشار جامعه در انقلاب اسلامی نقش داشته اند.

هدف تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی حمایت از مردم است

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا مرندی در نخستین همایش جامعه پزشکی و سلامت جبهه مردمی انقلاب گفت: پزشکان جامعه اسلامی در انقلابی بودن نقطه اشتراک دارند و نام جبهه مردمی انقلاب اسلامی همه را به یاد روزهای آغاز انقلاب می اندازد.

عضو جبهه مردمی انقلاب هدف تشکیل این جبهه مردمی را حمایت از مردم جامعه دانست و گفت: مردم بیشتر از همه در انقلاب و جنگ تحمیلی و دیگر عرصه ها نقش اساسی داشته اند و  تشکیل این جبهه نیز برای نقش آفرینی بیشتر مردم در عرصه اداره کشور است،

مرندی افزود: باید تمام تلاش خود را بکنیم تا عدالت را در جامعه اسلامی ایران پیاده کنیم که خواست و دغدغه اصلی امام خمینی «ره» و رهبر معظم انقلاب بوده است .

وی تأکید کرد:  جبهه مردمی برای حرکت در راه امام خمینی«ره» و انقلاب اسلامی تشکیل شده و به دنبال این هستیم که کار را در دست دلسوزان انقلاب قرار دهد.

مرندی در تشریح دو هدف مهم تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی گفت: این جبهه به دو دلیل تشکیل شد یک هدف کوتاه مدت که انتخاب ریاست جمهوری است و هدف بلند مدت آن که نظارت بر عملکرد مسئولان و هم فکری با مسئولان برای پیش برد اهداف انقلاب اسلامی است.

وی در پایان تاکید کرد: باید جلوی برخی انحرافات را در جامعه مانند فساد های اقتصادی و حقوق های نجومی گرفته شود, امیدواریم جبهه مردمی انقلاب اسلامی بتواند این وظایف و اهداف را به خوبی تحقق بخشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان