حوالی سینما؛ رضا عطاران فیت مایکل جکسون

حوالی سینمای این هفته‌ موضوعات متنوعی دارد و آن قدر دایره‌ی تنوع آن گسترده است که تئاتر هم در آن جا شد

حوالی سینمای این هفته‌ موضوعات متنوعی دارد و آن قدر دایره‌ی تنوع آن گسترده است که تئاتر هم در آن جا شد. شاید بپرسید که حاشیه‌های سینما چه ربطی به تئاتر دارد؟ باید بگویم که از پاسخ بازمانده‌ام. پس لطفا این سوال‌ها را نپرسید و لطف کرده انگشت مبارک را بر صفحه‌ی تلفن همراه هوشمند خود کشیده، یا چرخ موس را غلتانده، مرحمت فرموده این مطالب متنوع در قالب یک مطلب را در بنیتا بخوانید.

 

عارف لرستانی هم در هاله‌ای از ابهام است

عارف لرستانی

درگذشت عارف لرستانی شوکه‌کننده بود و پس‌لرزه‌های در گذشتش همچنان ادامه دارد. از همان روزهای اول اعلام فوت این بازیگر، شایعاتی پیرامون علت مرگ او و قصور پزشکی در فضای مجازی منتشر شد تا اینکه پزشکی قانونی اعلام کرد که علت فوت عارف لرستانی در هاله‌ای از ابهام است. گویا داستان‌هایی که سر فوت کیارستمی و پرونده‌ی پزشکی او به راه افتاده بود، دوباره از سر گرفته خواهد شد. باید منتظر باشیم و ببینیم که این‌بار کدام پزشک خدوم دوباره با اجرای پرفورمنسی تک نفره، کاغذ A4  به دست از شرمندگی سینما و سینماگران درخواهد آمد. همانند آن لطفی که یک نفر  پزشک نسبت به داریوش مهرجویی انجام داد.

 

ماهی‌گیری از آب گل‌آلود یا واقعا اثری دیگر از کیارستمی؟

فیلم امتحان نهایی

فیلم امتحان نهایی به صورت محدود در چند سینما اکران شد. آن‌چه این فیلم را سر زبان‌ها انداخته بازی شهاب حسینی نیست بلکه درج نام عباس کیارستمی به عنوان نویسنده‌ی فیلمنامه است.

نکته‌ی جالب دیگر در مورد این فیلم، تحریم آن توسط حوزه‌ی هنری بود. تاکنون این فیلم در هیچ کدام از سالن‌های حوزه‌ی هنری به نمایش درنیامده و احتمالا درنیاید.

 

خجالت نمی‌کشی؟ خاک تو سرت کنن!

نسیم ادبی

نسیم ادبی بازیگر نقش حمیرا در فیلم شهرزاد که در فیلم نقش خواهر شهرزاد را بازی می کند، در یک گفت‌وگو با یک برنامه موضوع جالبی را مطرح کرد که به عنوان یک بحث جامعه‌شناسانه، روانشاسانه، انسان‌شناسانه، قوم‌شناسانه و خیلی شناسانه‌های دیگر قابل برررسی است. نسیم ادبی می‌گوید: «خیلی‌ها می‌آیند و زیر پست‌های من در اینستاگرام فحش می‌دهند که چرا این‌قدر شهرزاد را اذیت می‌کنی اونم شب عروسیش! یا برای من می‌نویسند خجالت نمی‌کشی؟ خاک تو سرت!». واقعا کلی آدم که خیلی چیزها را بررسی می‌کنند، باید بیایند و چنین رفتارهایی را هم مورد مطالعه قرار دهند.

 

مایکل جکسون فیت رضا عطاران

فیلم نهنگ عنبر 2

نهنگ عنبر2 به زودی اکران می‌شود. تیزر جدید این فیلم که گویا طرفداران بسیاری دارد، امروز منتشر شد و تعداد بسیاری از طرفداران این فیلم را غافلگیر کرد! در بخشی از تیزر این فیلم، شاهد رقص مایکل جکسون‌طور بودیم! ادامه با شما و البته ممیزهای قیچی به دست ارشاد.

 

جای خالی افشین یداللهی در نقطه کور

افشین یداللهی

فیلم «نقطه‌ کور» دیروز با حضور عوامل فیلم افتتاح شد. مهدی گلستانه تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم در سخنانی از افشین یداللهی که به عنوان مشاور روانپزشکی فیلمنامه در این فیلم همکاری داشت، یاد کرد. جای افشین یداللهی همیشه خالی است.

 

ما نیز ایضاً!

نمایش سونات پاییزی

بهاره رهنما که مدتی است در تئاتر، خوب فعالیت می‌کند، این شب‌ها مشغول بازی در تئاتر «سونات پاییزی» به کارگردانی «جلال تهرانی» است، در مصاحبه‌ای گفت: «در نمایش «سونات پاییزى» نقشی را بازی کردم که بسیار از من دور است و هر شب از خودم متعجب می شوم

بله خانم رهنما ما نیز متعجب می‌شویم از بازیتان.

 

همه چیزمان باید به همه چیزمان بیاید

دیرین دیرین

بابا با دیرین دیرین دیگر چه هیزم تری به کسی فروخته؟! جناب «وِی» که فقط بلد است پند و اندرزهای نیمچه اخلاقی به اطرافیان همیشه فهیمش بدهد، چه‌کار دارد به کاری که کاری با آن ندارد کار داشته باشد. فقط همین دیرین دیرین و وِی اطرافیان و سازندگان وِی مانده بودند که سیبل نشوند؟ یک روزنامه یا سایت یا کانال یا پیج (دقیقا نمی‌دانیم کدام) در مطلبی به این پرداخته بود که آقا، خانم، جماعت، کجایید که خط به وِی می‌دهند که «ای وی همان گوی که ما گوییم»

منبع: بنیتا


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر