رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان به میزان خبر داد

صلح و سازش در یک پرونده قتل با رضایت اولیای دم

زبیدی نیا گفت: با تلاش و کوشش فراوان دبیر و اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر، دو خانواده پس از ۳ سال درگیری، به اختلافات خود پایان دادند و قاتل با عفو و بخشش اولیاء دم از چوبه دار رهایی یافت.

صلح و سازش یک پرونده قتل با رضایت اولیای دمزبیدی نیا رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی وقضایی خبرگزاری میزان گفت: اختلاف و درگیری بین دو خانواده که منجر به قتل فردی در اهواز شده بود با صلح و سازش به پایان رسید.

وی گفت: در سال 1395 بین دو خانواده در اهواز درگیری پیش آمده بود که در این درگیری فردی بنام ع.. ش. توسط ع. ک. به قتل می‌رسد.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان در ادامه افزود: در این مدت خانواده و بستگان قاتل جهت جلب رضایت اولیاء دم تلاش فراوان کردند، ولی تلاش‌های آنان نتیجه‌ی در بر نداشت تا اینکه یک ماه پیش با مراجعه به شورای حل اختلاف ویژه عشایر، بلافاصله دبیر و اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر ضمن رایزنی مجدد و تشکیل چندین جلسه با اولیاء دم، موفق به جلب رضایت آنان شدند.

زبیدی نیا خاطر نشان کرد: دبیر و اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر در نشستی با دعوت طرفین درگیر و با حضور بزرگان، ریش سفیدان، معتمدین و خیرین بین این دو خانواده صلح و سازش ایجاد نمودند و قاتل پس از 3 سال حبس با عفو و بخشش خانواده مقتول از چوبه دار نجات پیدا کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان