ماهان شبکه ایرانیان

با دستور دادستانی انجام شد

تشکیل پرونده برای ۲۰ واحد صنفی گران فروش و متخلف در رودبار جنوب کرمان

در بازدید سرزده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از بازار، برای بیست واحد صنفی گران فروشی و متخلف پرونده قضایی تشکیل شد.

تشکیل پرونده برای برای 20 واحد صنفی گران فروش ومتخلف در رودبار جنوببه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حامد عمرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب با همراهی فرماندار، رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت، مسئول تعزیرات پنج شهرستان جنوبی و بازرس اصناف با حضور در سطح بازار به بررسی مشکلات مردم در زمینه گرانی کالا‌های اساسی پرداخت و دراین رابطه برای بیست واحد صنفی گران فروش ومتخلف تشکیل پرونده قضایی شد.

وی در دیدار چهره به چهره با مردم ضمن شنیدن گلایه مندی شهروندان از گرانی‌های اخیر گفت: شهروندان باید جهت اعلام تخلف گران فروشی به اداره تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن و تجارت اقدام کنند.

این مقام قضایی ضمن تاکید بر استمرار بازرسی‌ها توسط نهاد‌های متولی هشدار داد: بازدید‌های نامحسوس توسط بازرسین افتخاری در شهرستان آغاز شده است و دادستان به عنوان مدعی العموم به صورت هفتگی بر نتایج این بازرسی‌ها نظارت کرده و دستور برخورد قانونی با متخلفین را صادر خواهد نمود.

دادستان رودبار جنوب اعلام کرد: در این بازدید گسترده و چند ساعته دستور تشکیل پرونده و برخورد قانونی برای بیش از بیست واحد صنفی متخلف و گرانفروش صادر شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان