نشانه هایی که می گوید او مرد زندگی شما نیست!!

خانم ها هنگام شروع یک رابطه جدید حتما این جمله را بارها از خودشان پرسیده اند که آیا فرد مورد نظر، مرد زندگی آن هاست یا خیر؟ ما به شما در یافتن پاسخ این سوال کمک خواهیم کرد.

آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا او مرد زندگی شماست؟ اغلب ما هنگامی که در یک رابطه عشقی هستیم، به نشانه ها و هشدارهای مناسب یا نامناسب بودن این رابطه توجه نمی کنیم. مهم نیست که عزیزان ما این نشانه ها را به ما نشان بدهند، زیرا ما باید خودمان را درک کنیم. به همین دلیل در این مطلب سعی می کنیم نشانه های هشدار را برای شما توضیح دهیم.

 

مرد زندگی

1. به مال و اموال شما علاقه مند است

اگر شما شغل خوب، خانه شخصی، ماشین و یا خانواده مرفهی دارید، کاملا باید مراقب باشید، زیرا حرص و طمع می تواند بسیاری از مردم را کور کند. این به این معنا نیست که همیشه اتفاق می افتد، اما باید به درخواست های مالی او بیشتر از گذشته دقت کنید. سعی کنید در شروع رابطه از صحبت های مالی خودداری کرده و اگر از جانب او با درخواست مالی مواجه شدید، قبل از انجام هر کاری اندکی فکر کنید.

 

2. درباره آینده صحبت نمی کند

زوج ها حتما در مورد کارهای مشترک خود در طول سال اول آشنایی صحبت خواهند کرد. برای برخی از زوج ها ممکن است کمی این زمان طول بکشد. این گفتگوها معمولا درباره ازدواج، فرزندان و زندگی مشترک آینده خواهد بود. اما اگر مدتی است بیرون می روسید و او از صحبت کردن با شما در مورد این موضوعات امتناع می کند، دلیل این است که چیزی را پنهان می کند. شاید او نمی خواهد متعهد شود یا اینکه درگیر رابطه دیگری است.

 

3. شما را خانواده یا دوستان خودش معرفی نمی کند

در آغاز یک رابطه، طبیعی است که فقط دو نفر وجود دارند. اما پس از گذشت زمان، وقت آن رسیده است که افرادی مثل خانواده و دوستان نیز در این رابطه وارد شوند. اگر او نمی خواهد شما را به خانواده و دوستان خودش معرفی کنید، باید بپذیرید که یک جای کار اشکال دارد. این امر می تواند به این دلیل باشد که او روابط رسمی را نمی خواهد و به عنوان فردی گذرا به شما نگاه می کند.

 

مرد زندگی

4. خیلی سریع پیش می رود

این همچنین می تواند یک نشانه هشدار دهنده از یک رابطه نامناسب باشد. به عنوان مثال اگر پس از گذراندن دو هفته او درخواست کند که باید با هم زندگی کنید یا اینکه برای سفر و تعطیلات چند هفته ای برنامه ریزی کنید، باید مراقب باشید. همه این موارد فوری و عجله ای ممکن است مضر باشد. بنابراین عجله کردن را فراموش کنید.

 

5. سلیقه او را نمی دانید

این درست است که بسیاری از مردم دوست ندارند درباره خود صحبت کنند، اما اگر پس از مدتی فقط نام او و کمی بیشتر می دانید، باید مشکوک باشید. مقاومت در برابر سوالات ساده باید شما را حساس کند. این افراد معمولا چیزی برای پنهان کردن دارند. بنابراین موضوع بحث را تغییر می دهند.

 

6. خیلی از شما دور است

شاید او در روابط قبلی رنج زیادی برده باشد یا ارتباط نزدیک با مردم را دوست ندارد. با این حال اگر او طوری رفتار می کند که شما وجود ندارید یا اینکه توجه لازم را به شما ندارد، ارتباط دائمی با این فرد و تکیه کردن به او سخت خواهد بود.

 

مرد زندگی

7. همیشه درباره شریک قبلی خود صحبت می کند

چند هفته است که از رابطه بین شما می گذرد و او در هر زمانی درباره شریک سابق زندگی خود صحبت می کند. از یک طرف این موضوع هم خسته کننده است و هم اینکه باید نگران باشید. اگر او هنوز نمی تواند رابطه قبلی خود را فراموش کند، بعید است که بتوانید با هم یک رابطه جدید را پایه ریزی نمایید. اجازه دهید او در گذشته زندگی کند و زمانی که او واقعا آماده است، شانس مجددی برایش ایجاد کنید.

 

8. از شما می خواهد تغییر کنید

این موضوع درست که ما باید رفتارهای بد خود را به مرور اصلاح کنیم، اما زمانی وجود دارد که او ممکن است به شما بگوید موهایتان را کوتاه کنید، رنگ آن را عوض کنید یا لباس خود را تغییر دهید، دوستان خود را نبینید، شغل خود را عوض کنید و ... . بنابراین اساسا، او می خواهد شما را به یک فرد کاملا متفاوت تغییر دهد. پس بهتر است به دنبال گزینه دیگری باشید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان