اختصاص ۱۳۲میلیارد تومان به طرح‌های کارآفرینی جوانان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، محمد مهدی تندگویان در دوره آموزشی و توانمندسازی دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان در حوزه کار آفرینی کشور در لنگرود گفت: به دنبال شبکه سازی تخصصی در حوزه های مختلف جوانان هستیم تا مردم و جامعه بصورت مشخص این تحولات مثبت را لمس کنند.

وی افزود: در حوزه کار آفرینی امسال 50 میلیارد تومان اعتبار به طرح های جوانان در کشور اختصاص داده شد و اگر صندوق کار آفرینی امید و بانک رسالت به تعهداتشان عمل کنند این مبلغ به 132 میلیارد تومان می رسد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه پیش از استقرار دولت تدبیر و امید کمتر از 100 سازمان مردم نهاد در کشور فعال بودند، اظهار داشت: هم اکنون دو هزار و 200 سازمان مردم نهاد و بیش از 500 هزار نفر در قالب این سازمان ها مشغول بکار هستند.

تندگویان ادامه داد: فقط در مدت چهار ماه با تسهیلات بانک رسالت برای 600 نفر در کشور اشتغالزایی مستقیم انجام شد که به دنبال افزایش آن هستیم.

دوره آموزشی و توانمندسازی دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان در حوزه کار آفرینی کشور با حضور 60 نفر از سراسر کشور به مدت 3 روز در چمخاله لنگرود برگزار شد و ظهر امروز با حضور معاون جوانان وزارت و مریم بخشی مدیرکل ورزش وجوانان گیلان، آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی و محدث مدیرکل هماهنگی و نظارت معاونت جوانان، نماینده مردم لنگرود و دیگر مسئولین پایان یافت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان