بیوگرافی آیاندا پاتوسی مهاجم جدید استقلال

آیاندا پاتوسی به انگلیسی Ayanda Patosi؛ متولد ۳۱ اکتبر ۱۹۹۲ بازیکن فوتبال اهل آفریقای جنوبی است که در پست وینگر چپ بازی می کند و در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ طبق اعلام باشگاه فوتبال کیپ تاون سیتی انتقالش به باشگاه استقلال تهران نهایی شد.

آیاندا پاتوسی به انگلیسی Ayanda Patosi؛ متولد ۳۱ اکتبر ۱۹۹۲ بازیکن فوتبال اهل آفریقای جنوبی است که با قد 174 سانتی متری در پست وینگر چپ بازی می کند و در 31 ژانویه 2019 طبق اعلام باشگاه فوتبال کیپ تاون سیتی انتقالش به باشگاه استقلال تهران نهایی شد.

آیاندا پاتوسی

فعالیت باشگاهی:

آیدندا پاتوسی در سن 16 سالگی توسط باشگاه خنک بلژیک آموزش داده شد. در سن 17 سالگی پاتوسی به جوانان باشگاه ASD Cape To آفریقا بازگشت. او اولین فصل حرفه ای خود را برای باشگاه لوکرن در سال 2012-2011 بازی کرد. این تیم در همان سال عنوان قهرمانی را کسب کرد. او در ماه ژوئن 2017 به آفریقای جنوبی بازگشت و برای باشگاه فوتبال کیپ تاون یعنی شهر زادگاه خود توپ زد. در ژانویه 2019 او با استقلال تهران قرارداد جدیدی را به امضا رسانید.

 

فعالیت ملی:

در اواخر سال 2012 درحالی که پاتوسی تنها 20 سال داشت بسیار مورد توجه رسانه های آفریقا قرار گرفته بود. همین امر سبب شد تا او به تیم ملی دعوت شود. پاتوسی در 12 اکتبر 2013 در اولین بازی ملی خود مقابل مراکش به میدان رفت. برای پاتوسی جام ملت های آفریقا 2015 یادآور خاطرات تلخی بود. در حالی که همه انتظاهر داشتند نام او را در لیست نهایی و 23 نفره تیم ملی ببینند، اما او به صورت کاملا عجیب در این فهرست قرار نگرفت. اما او دوباره در سال 2016 به تیم ملی دعوت شد.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان