یادداشت: هواداران رئال حالا قدر بنزما را می‌دانند

کشتی هواداران بنزما، حالا پر شده است و هوادارانی که تا چند وقت پیش او را مورد تمسخر قرار می‌دادند، حالا تحت تاثیر عملکرد بسیار خوب او قرار دارند.

این کشتی یک یا دو بار نزدیک به غرق شدن بود ولی همیشه فلورنتینو پرز او را نجات می‌داد. مدیر باشگاه، همواره از بنزما و ادامه حضورش در رئال دفاع کرده است. پرز همواره از اهمیت بنزما در تیمش مطلع بود و حالا بنزما همه را متقاعد می‌کند. از افرادی که از بنزما تمجید می‌کردند تا بزرگترین منتقدانش، حالا باید از پرز تشکر کنند.

 

کریم یک وجه دیگری از فوتبالش را مقابل خیرونا نشان داد و همه را متوجه کرد که کارهایی می‌تواند انجام دهد که بسیاری تصورش را نداشتند.

 

 

 

 

او در ابتدای فصل گفته بود:" من می‌خواهم جای کریستیانو رونالدو را پر کنم." اشاره او به 50 گلی بود که رونالدو هر فصل می‌زد و دیگر خبری از آن نخواهد بود.  هر چند بنزما نتوانسته به چنین رکوردی برسد ولی 17 گل به ثمر رسانده است.     

 

او مرجع حملات رئال در خط حمله است و این را به خوبی در دو بازی اخیرش نشان داده است. او یک مهاجم نوک خالص است و کیفیت و تکنیک بازی کردن در آن پست را دارد. حضور وینیسیوس برای ستاره فرانسوی خیلی خوب شده زیرا به نظر درک خوبی بین این دو وجود دارد. آنها در زمین با زبانی مشترک صحبت می‌کنند و این زبان به پاس گل و موفقیت برای رئال ترجمه می‌شود. رئال در حال بازگشت به فرم خوب خود است و در کوپا دل ری به نیمه نهایی رسیده، در چمپیونزلیگ در یک هشتم قرار دارد و به دنبال رستگاری در لالیگا خواهد بود."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان