ماهان شبکه ایرانیان

با ویرایش مخصوص جگوار XF‌ آشنا شوید!

کمپانی جگوار سال گذشته از نسخه‌ی Chequered Flag یا پرچم شطرنجی جدید مدل اسپورت مشهور خود یعنی F-Type رونمایی کرد تا سالگرد هفتاد سالگی ساخت خودرو‌های اسپورت که با مدل XK۱۲۰ آغاز شد را جشن بگیرد.

با ویرایش مخصوص جگوار XF‌ آشنا شوید!

کمپانی جگوار سال گذشته از نسخه‌ی Chequered Flag یا پرچم شطرنجی جدید مدل اسپورت مشهور خود یعنی F-Type رونمایی کرد تا سالگرد هفتاد سالگی ساخت خودرو‌های اسپورت که با مدل XK120 آغاز شد را جشن بگیرد.

اکنون مدل‌های XF سدان و XF Sportbrake نیز به عنوان بخشی از به روز رسانی‌های جدید‌ترین مدل، در شرف برخورداری از ویژگی‌های نسخه‌ی پرچم شطرنجی که ویژگی‌های بهبود بخشی را به فضای خارجی و عناصر طراحی منحصر به فردی را به فضای داخلی آن اضافه خواهد کرد، می‌باشند.

به گفته‌ی مدیر طراحی کمپانی جگوار یعنی ایان کالوم “ مدل‌های XF Saloon و XF Sportbrake زیبایی و پرفورمنسی استثنایی که در تمامی خودرو‌های این شرکت شاهد هستیم را به ترکیب هم در می‌آورند.

 هر دو مدل XF دارای نمای کناری زیبایی هستند که ظاهری پر جنب و جوش را به آن‌ها می‌بخشد و کاملاً برای نشان پرچم شطرنجی مناسب می‌باشد”.

از ویژگی‌های بهبود بخش فضای خارجی که منجر به تمایز مدل‌های Chequered Flag نسبت به سایرین می‌شود می‌توان به نشان منحصر به فرد پرچم شطرنجی در درچه‌های کناری، سپر جلویی اسپورت، Black Pack، رکاب هم رنگ با بدنه،‌ اسپویلر صندوق عقب، و چرخ‌های آلیاژی 18 اینچی Chalice با رنگ آمیزی مشکی براق اشاره کرد.

به علاوه سه رنگ بدنه‌ی سفید Yulong، مشکی Santorini، و خاکستری Eiger نیز برای مدل سدان ویرایش مخصوص جدید ارائه خواهد شد.

در داخل، ویرایش پرچم شطرنجی مدل‌های XF Saloon و XF Sportbrake از ویژگی‌هایی مانند نشان منحصر به فرد در پلکان کناری در‌ها، تزئینات Dark Hex در پنل ابزاری از جنس آلومینیم، چرم R-Sport، و امکان انتخاب از بین ترکیب رنگ جت /جت یا جت/ قرمز به همراه دوخت متضاد برخوردار خواهند بود.

ویرایش مخصوص مدل XF به صورت پیش فرض به همراه امکاناتی از قبیل سیستم 12٫3 اینچی Interactive Driver Display، صفحه نمایش لمسی 10 اینچی، سیستم جهت یابی Navigation Pro به همراه تکنولوژی InControl Connect Pro که دارای قابلیت Live Traffic یا ترافیک زنده می‌باشد، Share ETA، و ورودی بدون نیاز به سوییچ عرضه می‌گردد.

تمامی ورژن‌های مدل XF همچنین اکنون به ویژگی‌هایی نظیر پکیج تلفن همراه هوشمند جدید به همراه قابلیت اتصال اپل کار پلی و اندروید اتو مجهز شده‌اند.

مدل‌های Chequered Flag یا پرچم شطرنجی به همراه دو آپشن موتور بنزین سوز و سه آپشن موتور دیزلی عرضه می‌گردند.

این موتور‌ها شامل یک موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر بنزین سوز با توان تولید 246 و 296 اسب بخار قدرت، یک موتور 2٫0 لیتری دیزلی با خروجی قدرت 177 و 237 اسب بخار، و یک موتور 3٫0 لیتری شش سیلندر دیزلی با توان تولید 296 اسب بخار قدرت می‌شود.

علاوه بر این، سیستم سواری دو دیفرانسیل نیز برای تمامی آپشن‌های موتور به جز آپشن موتور شش سیلندر به عنوان یک گزینه‌ی قابل خرید ارائه خواهد شد و این تنها آپشن موتور دیزلی 237 اسب بخاری است که به صورت پیش فرض از این سیستم برخوردار خواهد بود.

قیمت در نظر گرفته شده برای این ویرایش مخصوص از 34٫950 پوند ( معادل 46٫020 دلار) برای مدل سدان و از 37٫390 پوند (برابر با 49٫226 دلار) برای مدل Sportbrake در انگلستان آغاز می‌گردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان