حداد عادل: هیچ کشوری در جهان استقلال ایران را ندارد

خبرگزاری ایسنا: غلامعلی حداد عادل در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه در مصلای قدس در قم عنوان کرد: بر خلاف آن چه استکبار تصور می‌کند جوانان انقلابی و آحاد مردم پشتیبان انقلاب اسلامی و نظام هستند، دشمنان تلاش می‌کنند مردم را از انقلاب و انقلاب کردن پشیمان و دلسرد و نا امید کنند در حالی که به اذن الهی این آرزو را به گور می‌برند.

وی تصریح کرد: قم شهر خون و قیام و اجتهاد و پایگاه امام خمینی (ره) برای ایجاد انقلاب است، مردم قم به امام (ره) و نهضت او وفادار ماندند و وفادارانه به انقلاب خدمت و از امام (ره) حمایت کردند.

حداد عادل بیان کرد: ظهور انقلاب از سال 42 و حرکت نهضت در سال 56 و 57 از قم بود و مردم قم همراه نظام و انقلاب بودند و دشمن می‌خواهد به چنین جایگاهی که قم دارد لطمه بزند.

وی اظهار کرد: اگر شهدا و فداکاری جانبازان و ایثارگران نبود انقلاب به چهل سالگی نمی‌رسید، ورود انقلاب اسلامی به دهه پنجم فرصتی برای بررسی کارنامه گذشته و نگاهی به پشت سر است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ما شبیه کوهنوردی هستیم که می‌خواهیم به قله‌ای برسیم، اگر به بالا نگاه کنیم راه زیادی در پیش است، اما اگر به پشت سر نگاه کنیم می‌بینیم که راه بسیار طولانی را پیموده ایم.

وی گفت: استقلال یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است و هیچ کشوری در جهان، به میزان کشور ایران، استقلال ندارد.

حداد عادل تصریح کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد حکومت دینی در کشور بوده است، دنیای غرب که سلطه خود را بر همه جهان می‌خواهد، پرونده حکومت دینی را بسته بود، انقلاب اسلامی مایه امید مسمانان و آزادی خواهان جهان است امام (ره) دین را به عرصه سیاست و اجتماع برگرداند.

وی تاکید کرد: توسعه علمی، فرهنگی، دفاعی، صنعتی، کشاورزی، ورزشی و شهری از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دنیای استکبار همواره به دنبال تهدید، تحریم و تخریب انقلاب اسلامی بوده است، دشمن امروز پس از تجربه جنگ استراتژی تحریم را در پیش گرفته است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: دشمن با حضور روحانیت، مردم انقلابی و ولایتمدار قم هرگز به نقشه‌های شوم خود نخواهند رسید.

وی گفت: امروز توان موشکی ایران غرب را به هراس انداخته و موجب اقتدار جمهوری اسلامی شده است، این توان دفاعی و موشکی توسط جوانان این کشور در شرایط سخت تحریم رقم خورده است.

حداد عادل با تاکید بر اینکه باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم، گفت: در گذشته شاه تحمل کوچک‌ترین انتقادات را هم نداشت و حتی یک بار در روزنامه اطلاعات، درد دل راننده‌های تاکسی با واکنش تند حکومت پهلوی مواجه شد.

وی بیان کرد: امروز کشور از نظر علمی و آموزشی به رشد و توسعه دست یافته است قبل از انقلاب در جمعیت 36 میلیون نفری ایران 175 هزار دانشجو داشتیم و امروز از جمعیت 80 میلیون نفری در کشور بیش از 4 و نیم میلیون نفر دانشجو داریم.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دشمن تنگنا‌های اقتصادی برای کشور به وجود آورده است، اما بیش از آن باید نگران باز بودن فضای مجازی در کشور بود.

وی در مورد حساسیت مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی لایحه پالرمو تصریح کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی کارشناسی و دقیقی بر روی لایحه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان