ارزان‌ترین خودرو‌های هیبرید در بازار را بشناسید!

حتی برخی خودرو سازان همانند تویوتا و کیا در حال فروش خودرو‌هایی هستند که تنها به عنوان مدل‌های دارای پیشرانه‌ی متناوب ساخته شده‌اند.

ارزان‌ترین خودرو‌های هیبرید در بازار را بشناسید!

در مقایسه با قبل امروزه شاهد حضور خودرو‌های هیبرید بیشتری در بازار هستیم. کمپانی‌های خودروساز با ارائه‌ی شاسی بلند‌ها و خودرو‌های هیبریدی بسیار مشابه به مدل‌های معمولی و به عنوان همتایان غیر هیبرید این خودروها که از راندمان سوخت بهتری برخوردار هستند، به توازن خوبی رسیده‌اند.

حتی برخی خودرو سازان همانند تویوتا و کیا در حال فروش خودرو‌هایی هستند که تنها به عنوان مدل‌های دارای پیشرانه‌ی متناوب ساخته شده‌اند.

خودرو‌های ذکر شده در این مطلب ارزان قیمت‌ترین خودرو‌های هیبریدی هستند که در بازار کنونی می‌توان خرید.

به یاد داشته باشید که قیمت‌ها و دسترس پذیر بودن هر مدل در هر سال تغییر می‌کند. وبسایت یو اس نیوز همزمان با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات جدید رتبه بندی‌های خود را به طور مرتب به روز رسانی می‌کند.

به همین دلیل برخی از امتیازات ذکر شده در این مطلب ممکن است با امتیازاتی که در نقد و بررسی‌های این وبسایت مشاهده می‌کنید مغایرت داشته باشد.

با این وجود این امتیازات در زمان انتشار این مطلب دقیق بوده‌اند. در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید تا دریابید کدام یک از مدل‌های هیبرید از پایین‌ترین قیمت‌ها برخوردار هستند:

12) تویوتا راوفور هیبرید 2018

قیمت: 27٫235 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫3

مدل دو دیفرانسیل تویوتا راوفور هیبرید گزینه‌ای جذاب برای خریداران خودرو‌های شاسی بلندی که قصد به خطر انداختن یک تجربه‌ی رانندگی مرسوم را ندارند، به شمار می‌رود.

این خودرو به صورت پیش فرض به یک موتور 2٫5 لیتری چهار سیلندر و دو موتور الکتریکی مجهز است که به صورت ترکیبی راندمان سوخت 34 مایل بر گالن در شهر و 30 مایل بر گالن در بزرگراه را به ثبت می‌رسانند.

این ارقام نشان دهنده‌ی راندمان سوختی مناسب برای یک شاسی بلند دو دیفرانسیل هستند. فضای داخلی این خودرو به طور جذابی طراحی شده و در هر دو ردیف از صندلی‌هایی جادار برخوردار می‌باشد.

مدل راوفور همچنین به صورت پیش فرض به همراه لیست بلندی از امکانات ایمنی عرضه می‌گردد، اگرچه برای بهره مند شدن از ویژگی‌های اطلاعاتی سرگرمی خوشایندی همچون سیستم یکپارچه سازی اپلیکیشن تلفن همراه مستلزم ارتقاء خودرو خود از مدل پایه خواهید بود.

این خودرو فاقد قابلیت پشتیبانی از سیستم‌های اپل کار پلی و اندروید اتو می‌باشد.

11) تویوتا پریوس پرایم 2018

قیمت: 27٫100 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫3

تویوتا پریوس پرایم یکی از خودرو‌های موجود در لیست بهترین خودرو‌های جدید برای نوجوانان بوده و دلیل آن کاملاً مشخص است.

این مدل هیبرید پلاگین امتیازات بالایی را در زمینه‌ی قابلیت اطمینان و ایمنی به خود اختصاص داده و به همراه لیست بلندی از امکانات اطلاعاتی سرگرمی و ایمنی عرضه می‌گردد.

این خودرو همچنین یکی از ارزان قیمت‌ترین خودرو‌های هیبرید پلاگین موجود در بازار بوده و صرفه جویی این خودرو در زمینه‌ی مصرف سوخت نیز چشمگیر می‌باشد.

پریوس پرایم در هنگامیکه به عنوان یک خودرو هیبرید مرسوم عمل می‌کند ارقام 55 مایل بر گالن در شهر و 53 مایل بر گالن در بزرگراه را در زمینه‌ی راندمان سوخت به نام خود ثبت نموده و همانطور که در خودرو‌های برقی شاهد هستیم این خودرو می‌توان مسافتی 25 مایلی را بدون مصرف بنزین بپیماید که راندمان سوخت این خودرو را به صورت ترکیبی به 133 MPGe می‌رساند.

قدرت مورد نیاز پریوس پرایم به وسیله‌ی یک موتور 1٫8 لیتری چهار سیلندر که به دو موتور الکتریکی متصل است تامین می‌گردد.

10) نیسان روگ هیبرید 2018

قیمت: 27٫000 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7٫6

مدل روگ کمپانی نیسان به عنوان یکی از پرفروش‌ترین شاسی بلند‌های آمریکا در نظر گرفته می‌شود.

ورژن هیبرید این خودرو یعنی روگ هیبرید نسبت به همتای بنزین سوز آن از مصرف سوخت بهینه‌تری برخوردار است اما در عین حال بیشتر ویژگی‌های مورد پسند خریداران در رابطه با مدل عادی روگ را نیز در خود دارد.

این خودرو ویژگی‌هایی از قبیل سواری نرم اتاقی با کیفیت را ارائه داده و امتیازات بالایی را در زمینه‌ی ایمنی به خود اختصاص داده است.

نیسان روگ هیبرید از یک موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر بنزین سوز و یک موتور برقی که به صورت ترکیبی راندمان سوختی برابر با 33 مایل بر گالن در شهر و 35 مایل بر گالن در بزرگراه را ارائه می‌دهد، بهره می‌برد.

این خودرو به صورت پیش فرض به همراه سیستم سواری دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود اما این امکان انتخاب سیستم دو دیفرانسیل نیز برای خریداران این خودرو وجود دارد.

انتخاب سیستم سواری دو دیفرانسیل باعث کاهش راندمان سوخت خواهد شد اما این اختلاف قابل چشم پوشی است.

9) کیا اپتیما هیبرید 2018

قیمت: 25٫995 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫4

کیا اپتیما را می‌توان یک سدان دلپذیر تلقی کرد. با اضافه شدن راندمان سوختی که همراه با یک پیشرانه‌ی هیبرید دریافت می‌کنید به راحتی می‌توان به علت جذب خریداران به مدل هیبرید این خودرو پی برد.

کیا اپتیما هیبرید که از سواری نرمی نیز برخوردار است به یک موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر بنزین سوز که به یک موتور الکتریکی متصل است مجهز بوده که حاصل این ترکیب راندمان سوختی برابر با 39 مایل بر گالن در شهر و 46 مایل بر گالن در بزرگراه می‌باشد.

در این خودرو تجربه‌ی حرکت با سرعتی ثابت از راحتی بیشتری نسبت به عبور از مسیر‌های پرپیچ و خم برخوردار خواهد بود.

با این وجود کیا اپتیما هیبرید همچنان خودرو بسیار مناسبی برای رفت و آمد‌های روزانه بوده و به صورت پیش فرض به همراه امکاناتی نظیر سیستم کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه‌ای، صفحه نمایش لمسی 7 اینچی و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو روانه‌ی بازار خواهد شد.

8) هیوندا سوناتا هیبرید 2018

قیمت: 25٫500 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫2

مدل سایز متوسط هیوندا سوناتا هیبرید امتیازات بالایی را در زمینه‌ی ایمنی دریافت کرده و به همراه یک گارانتی طولانی مدت عرضه می‌گردد.

بهترین استفاده از این خودرو را می‌توان رفت و آمدهای روزانه در نظر گرفت که در این حالت رانندگان می‌توانند از صندلی‌های راحت و جادار و همچنین امکانات مدرن آپشنی فراوان آن از جمله قابلیت شارژ بدون سیم تلفن همراه و پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو بهره ببرند.

راندمان سوخت این خودرو در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با 40 و 46 مایل بر گالن برآورد شده است.

7) هوندا آکورد هیبرید 2019

قیمت: 25٫320 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫8

هوندا آکورد هیبرید تقریباً بخاطر تمامی جنبه‌های طراحی و مهندسی خود مورد ستایش قرار می‌گیرد.

این خودرو به لطف برخورداری از یک موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر و دو موتور الکتریکی از پویایی فراوانی بهره می‌برد.

مکانیزم تولید و انتقال قدرت این خودرو راندمان سوخت فوق العاده‌ی 48 مایل بر گالن را در شهر و بزرگراه به ارمغان می‌آورد.

تنها مدل گران قیمت‌تر تویوتا کمری هیبرید است که راندمان سوخت بهتری را در میان سدان‌های سایز متوسط ارائه می‌کند.

هوندا آکورد از اتاقی مدرن برخوردار بوده که تقریباً با اتاق مدل غیر هیبرید این خودرو یکسان است. از دیگر نقاط قوت این خودرو می‌توان به صندلی‌های راحت و جادار، صندوق عقب بزرگ، و سیستم اطلاعاتی سرگرمی هوندا با کاربری آسان اشاره کرد.

هوندا آکورد برای سال 2018 بار دیگر به طور کامل طراحی شده و برای مدل سال 2019 بدون تغییر خواهد بود.

6) فورد C-Max هیبرید 2018

قیمت: 24٫120 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫0

فورد C-Max هیبرید در مقایسه با دیگر خودرو‌های موجود در این لیست از راندمان سوخت پایین‌تری برخوردار است.

این خودرو همچنین فاقد تکنولوژی‌های ایمنی مرسوم در دیگر خودرو‌های هیبرید می‌باشد. با این حال این خودرو واگن با برخورداری از اتاقی جادار، مدرن و مجهز امتیازات از دست رفته را جبران می‌کند.

این خودرو همچنین از سواری چابکی برخوردار بوده و در مقایسه با بیشتر خودرو‌های هیبرید دارای شتاب سریع‌تری می‌باشد.

فورد C-Max هیبرید مجهز به یک موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر و یک موتور الکتریکی است که در مجموع راندمان سوختی برابر با 42 مایل بر گالن در شهر و 38 مایل بر گالن در بزرگراه را ثبت می‌کنند.

5) تویوتا پریوس 2018

قیمت: 23٫475 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫5

تویوتا پریوس از آنجاییکه خودرویی کامل محسوب می‌شود در مقایسه با دیگر خودرو‌های موجود در این لیست از امتیاز بالایی برخوردار می‌باشد.

مدل هاچ بک هیبرید کمپانی تویوتا علاوه بر راندمان سوخت آن، به همراه امکاناتی پیش فرض عرضه می‌شود و دارای فضای حمل بار بزرگی در قسمت عقب خود می‌باشد.

این خودرو که برای سال 2018 مجدداً طراحی شده یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 11٫6 اینچی را نیز به عنوان آپشن ارائه می‌کند.

قدرت مورد نیاز تویوتا پریوس به وسیله‌ی یک موتور 1٫8 لیتری چهار سیلندر و دو موتور برقی تامین می‌گردد که برای حرکت این خودرو به جلو و عقب کارآمد خواهند بود.

تویوتا پریوس در ورژن Two Eco خود راندمان سوختی برابر با 58 مایل بر گالن در شهر و 53 مایل بر گالن در بزرگراه را ثبت نموده است.

راندمان سوخت در ورژن‌های دیگر این خودرو معادل 54 مایل بر گالن در شهر و 50 مایل بر گالن در بزرگراه برآورد شده است.

4) کیا نیرو 2018

قیمت: 23٫240 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫1

مدل شاسی بلند ساب کامپکت کمپانی کیا یعنی مدل نیرو یک خودرو سوخت متناوب خوش ساخت محسوب می‌شود که راندمان سوخت 52 مایل بر گالن در شهر و 49 مایل بر گالن در بزرگراه را به نام خود به ثبت رسانده است.

این خودرو می‌تواند عملکردی سریع‌تر از حد تصور داشته باشد و برای کمک به رانندگان برای دستیابی به بهترین تجربه در پشت فرمان خودرو به همراه چندین حالت رانندگی مختلف عرضه می‌گردد.

کیا نیرو همچنین از اتاقی جادار و مجهز بهره می‌برد و علاوه بر برخورداری از فضای حمل بار فراوان به یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی با کاربری آسان نیز مجهز می‌باشد.

3) هوندا اینسایت 2019

قیمت: 22٫830 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫2

هوندا اینسایت بازگشته است. کمپانی هوندا نام سدان بهینه‌ی جدید خود را بار دیگر احیا کرده است.

مدل اینسایت همچنین خودرویی جذاب برای کسانی که به دنبال اتومبیلی مناسب برای رفت و آمد‌های روانه هستند محسوب می‌شود.

این خودرو از قدرتی کافی برخوردار است که به لطف موتور 1٫5 لیتری چهار سیلندر آن و یک موتور الکتریکی محقق شده تا به راحتی به حرکت در اطراف مسیر‌های شهری بپردازد.

به علاوه راندمان سوخت این خودرو در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با 55 و 49 مایل بر گالن برآورد شده است. در داخل، اتاق هوندا اینسایت با مواد با کیفیتی ساخته شده است.

این خودرو علیرغم قیمت پایین‌ آن تقریباً به اندازه‌ی بالاترین ورژن هوندا آکورد به تجهیزات مختلف مجهز است. هوندا اینسایت به صورت پیش فرض به همراه مجموعه‌ی تجهیزات تکنولوژی ایمنی فعال Honda Sensing روانه‌ی بازار می‌گردد.

ویژگی‌هایی از قبیل قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، وای فای هات اسپات، و یک سیستم کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه‌ای به صورت آپشن‌های قابل خرید ارائه خواهند شد.

2) هیوندا آیونیک 2019

قیمت: 22٫400 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫2

هیوندا آیونیک تنها در سه مدل‌ مجهز به پیشرانه‌ی سوخت متناوب عرضه می‌گردد: هیبرید، پلاگین هیبرید، و برقی.

ورژن هیبرید این خودرو از یک بدنه‌ِی هاچ بک برخوردار بوده که دارای فضای حمل بار فراوان، اتاق با کیفیت، و یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی با کاربری آسان می‌باشد.

با این حال این خودرو از فضای پای محدود در قسمت عقب خود برخوردار بوده که امری طبیعی در یک خودرو سایز کوچک محسوب می‌شود.

کمپانی هیوندا مدل آیونیک را برای سال 2019 بهبود بخشیده و این خودرو اکنون علاوه بر مجهز بودن به امکانات پیش فرض بیشتر، امکانات ایمنی آپشنی مختلفی را نیز ارائه می‌کند.

بهینه‌ترین مدل آیونیک هیبرید یعنی مدل پایه‌ی Blue دارای راندمان سوخت 57 مایل بر گالن در شهر و 59 مایل بر گالن در بزرگراه می‌باشد.

1) تویوتا پریوس c 2019

قیمت: 21٫530 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7٫4

تویوتا پریوس c با ثبت ارقام 48 و 43 مایل بر گالن در زمینه‌ی راندمان سوخت در شهر و بزرگراه یکی از بهینه‌ترین خودرو‌های موجود در بازار به شمار می‌رود.

به علاوه این خودرو در حال حاضر ارزان قیمت‌ترین خودرو هیبرید قابل خرید نیز محسوب می‌شود. این خودرو هاچ بک دارای فضای کافی برای حمل پنج سرنشین، اتاقی جادار، و امکانات ایمنی پیش فرض بیشتری نسبت به بسیاری از خودرو‌های ساب کامپکت دیگر است.

پریوس c از آنجاییکه به راحتی قابل مانور می‌باشد، بهترین عملکرد را در موقعیت‌های رانندگی شهری از خود به جا می‌گذارد.

این خودرو همچنین امتیازات مناسبی را در زمینه‌ی ایمنی و امتیازات متوسطی را در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده کسب نموده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان