ماهان شبکه ایرانیان

طالع بینی هفتگی عشق (سیزدهم تا بیستم بهمن)

پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

طالع بینی هفتگی عشق (سیزدهم تا بیستم بهمن)

پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

فروردین

این هفته در زمینه شغلی بسیار بلندپرواز هستید اما در عین حال کمی هم نا امید هستید زیرا احساس می کنید همه چیز طبق برنامه های شما پیش نمی رود. این احساس ناامیدی در زندگی عاشقانه شما هم تاثیر منفی می گذارد زیرا تمام عصبانیت و ناراحتی خود را روی محبوب خالی می کنید. اگر مجرد هستید این هفته از یک جمع دوستانه لذت می برید و شخصی را ملاقات می کنید که نظرتان را به خود جلب می کند.

اردیبهشت

ونوس سیاره عشق حاکم بر نشانه شما این هفته نشانه ها را تغییر می دهد مثل تغییر دیدگاه تان به عشق و رومنس. این هفته به پتانسیل زندگی عاشقانه خود بسیار خوش بین هستید و متوجه می شوید که در مسائل عاطفی شانس به شما روی آورده است. در رابطه با مسائل عاطفی و عاشقانه هیچ فرصت و شانسی را از دست نمی دهید. اگر مجرد هستید و با فردی آشنا شده اید می دانید که چگونه باید این رابطه را به پیشرفت برسانید. اگر متعهد هستید  به همراه محبوب وارد یک ماجراجویی فکری و معنوی می شوید.

خرداد

یکی از دوستان تان در زندگی عاشقانه شما دخالت می کند و این برای شما بسیار ناخوشایند است. او روی تصمیم گیری های شما تاثیر می گذارد و عشق تان را تایید نمی کند. اگر با فردی در رابطه هستید علاوه بر او باید به دوستان تان نیز تمرکز کنید. آغاز هفته یک خبر مالی خوب از محبوب می شنوید.

تیر

هم شما و هم محبوب سعی می کنید دیگری را تحت کنترل خود داشته باشید شاید از این که او حمایت تان نمی کند خسته شده اید و به همین دلیل می خواهید او را مجازات کنید. خوشبختانه خیلی زود این بحران را گذرانده و به آرامش در رابطه می رسید.

مرداد

اگر مجرد هستید در زندگی عاشقانه خود به پیشرفت غیرمنتظره ای می رسید. با فردی آشنا می شوید که زیاد به تیپ شخصیتی و ظاهری شما نمی خورد اما مجذوبش می شوید. همیشه با خودتان می گفتید با فردی که سطح مالی اش از شما کمتر است و یا قبلا سابقه ازدواج داشته آشنا نخواهید شد اما ظاهرا قرار است سرنوشت همین ناخواسته ها را سر راهتان قرار دهد. فردی که هر گز فکرش را هم نمی کردید شما را مجذوب خود کرده است.

شهریور

اگر در رابطه هستید تصمیم می گیرید که یک زندگی مشترک را با هم شروع کنید. اگر هم در یک رابطه متعهد هستید ممکن است محل زندگی تان را تغییر داده و پول زیادی برای این کار هزینه کنید. اگر مجرد هستید با فردی آشنا می شوید که تفاوت سنی زیادی با شما دارد و مجذوب او خواهید شد.

مهر

در رابطه با یکسری مسائل خانوادگی با محبوب اختلاف نظر دارید اما در نهایت به این نتیجه می رسید که همه چیز را رها کنید. اگر کمتر در رابطه با مسائل خانوادگی بحث کنید و روی مسائل مهم تری تمرکز کنید که منجر به شادی تان می شود رابطه بهتر و سالم تری خواهید داشت.

آبان

توانایی درخواست کردن چیزی از کسی به روشی که به درخواست شما پاسخ مثبت بدهد یک هنر است و خوشبختانه شما این هنر را دارید. از این هنر خود در بحث و گفتگوهایی که این چند روز دارید استفاده کنید و او را متقاعد کنید که نظر شما درست است.

آذر

این روزها اعتماد به نفس بالا و احساس زیبایی بیشتری دارید به طوری که دیگران هم نظرشان به شما بیشتر جلب می شود. اگر مجرد هستید این هفته با فردی آشنا می شوید و اگر در رابطه هستید از طرف محبوب سورپرایز می شوید.

دی

مطمئن نیستید که آیا می توانید به فردی که مدت هاست نظرتان را جلب کرده احساس تان را بیان کنید یا نه. حس خجالت و نا امنی مانع از بیان احساس تان می شود. اما زمانی که ونوس وارد نشانه شما می شود این احساس خجالت را کنار گذاشته و قدم اول را بر می دارید.

بهمن

در سخنرانی و یا کنفرانسی که اخیرا ارائه داده اید یکی از حاضرین نظرش به شما جلب شده است و سعی می کند بیشتر به شما نزدیک شود. نظر شما هم به او جلب شده اما کمی غافلگیر شده اید. پیشنهاد می کنم از این فرصت پیش آمده سرسری نگذرید.

اسفند

این هفته در رابطه با موضوعی عجیب که چندان اهمیتی هم ندارد با محبوب بحث و گفتگو می کنید اما تمام تلاش تان این است که کسی چیزی در این مورد نداند  آن را مثل یک راز بین خودتان نگه می دارید. این موضوع گفتگو باعث محکم تر شدن رابطه شما می شود.

استفاده از مطالب بدونیم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع ، بلا مانع است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان