جنجال خوانندگی نگین پارسا در کنسرت حمید عسگری

نگین پارسا متولد ۵ دی ماه سال ۱۳۶۹، نوازنده گیتار الکتریک، آهنگساز و خواننده ای است که تا کنون با گروه های هنری زیادی همکاری داشته است. اما خوانندگی کوتاه او در کنسرت حمید عسگری حاشیه ساز شد.

نگین پارسا متولد 5 دی ماه سال 1369 در تهران، نوازنده گیتار الکتریک، آهنگساز و خواننده ای است که تا کنون با گروه های هنری زیادی همکاری داشته است. اما خوانندگی کوتاه او در کنسرت حمید عسگری حاشیه ساز شد.

نگین پارسا

نگین پارسا به گفته خودش در خانواده ای متولد شد که افراد آن فقط شنونده موسیقی بودند و هیچ کدام فعالیت حرفه ای در زمینه موسیقی نداشته اند. او در همان اوایل نوجوانی و در 9 سالگی به گیتار علاقه پیدا می کند و همین امر باعث می شود این ساز راه به عنوان ساز تخصصی خودش دنبال کند.

 

نگین پارسا

او هدف از موسیقی را خوانندگی عنوان می کند و سبک مورد علاقه خودش را راک می داند. اما در آن دوران با محدودیت هایی نظیر ممنوع بودن صدای زن مواجه می شود. بابک ریاحی پور همسر سابق مهتاب کرامتی اولین فردی است که نگین تحت نظر او موسیقی را به طور جدی یاد می گیرد.

 

بابک ریاحی پور و نگین پارسا

اما آشنایی با کاوه یغمایی نقطه عطف فعالیت هنری او بوده است. رضا صادقی، بنامین بهادری، حمید عسگری و ... از جمله افرادی هستند که نگین پارسا در گروه های ان ها فعالیت داشته است. اما او اعتقاد دارد به دلیل مشکلات برگزاری کنسرت و دریافت مجوزها، بسیاری از خوانندگان مرد تمایلی به همکاری با نوازنده های خانم ندارند.


نگین پارسا

نگین پارسا از سال ۹۶ با گروه دات همکاری می کند. خواننده گروه دات شهره سلطانی بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر می باشد.

 

نگین پارسا

این روزها برای هم خوانی و تک خوانی نگین پارسا در کنسرت برج میلاد حمید عسگری، حاشیه ها و جنجال های زیادی برپا شده است. حتی خبر از ممنوع الفعالیت شدن این خواننده به گوش می رسد. حال باید دید وزارت ارشاد چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.

 

نگین پارسا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان