ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در مسجد امام علی (ع) شهرک رشدیه برگزار شد

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی به همراه سایر مسئولین قضایی استان در مسجد امام علی (ع) شهرک رشدیه تبریز حضور یافت و به سخنرانی و رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان پرداخت.

ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در مسجد امام علی (ع) شهرک رشدیهبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ حجت الاسلام والمسلمین مظفری به همراه سایر مسئولین قضایی استان آذربایجان شرقی در مسجد امام علی (ع) شهرک رشدیه تبریز حضور یافت و به سخنرانی و دیدار مردمی و رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان پرداخت.


وی با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزمند انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدای انقلاب، امنیت موجود در کشور را مرهون تلاش و جانفشانی شهدا و جانبازان و ایثارگران دانست و توصیه امام راحل به مردم در خصوص جلوگیری از استحاله انقلاب را یادآور شد و بر حضور مردم در صحنه تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری توصیه قرآن کریم به پرهیز از اشرافی گری و تجمّل پرستی را متذکر شد و این صفات را از عوامل اضمحلال جامعه عنوان کرد.

وی دلیل این همه دشمنی دشمنان با نظام اسلامی را استقلال طلبی انقلاب دانست و بر حفظ عدم وابستگی به قدرت‌های خارجی تأکید کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان