توضیح مربی پدیده در خصوص اردوی غیرمترقبه تهران

فاتحه اردوی ترکیه در زمین خراب مشهد خوانده می‌شد

مربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: اگر به تهران نمی‌آمدیم رسما فاتحه تمرینات و اردوی باکیفیت ترکیه در زمین تمرینی خراب منزل‌آباد، خوانده می‌شد.

به گزارش ورزش سه، مصطفی صداقت مربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در خصوص حضور زودتر از موعد مشهدی‌ها در تهران برای بازی با پرسپولیس به ورزش سه گفت: اردوی بسیار خوب و با کیفیتی را به همت آقای حمیداوی در ترکیه برگزار کردیم که با توجه به نوع فوتبالی که ما بازی می‌کنیم، بهترین دستاورد و هماهنگی را برای تیم ما در زمین تمرینی یک دست کمپ آنجا داشت.

وی افزود: در چنین شرایطی وقتی به مشهد آمدیم با زمین ناجور منزل آباد روبرو بودیم که عملا تمام رشته‌های ما را پنبه می‌کرد. خیلی به این در و آن در زدیم اما زمین مناسبی برای تمرین پیدا نکردیم و در نهایت تصمیم بر این شد که خیلی زودتر برای بازی با پرسپولیس به تهران بیاییم و با تمرین در زمین خوب الیاف در عوض کیفیت تمرینی خود را حفظ کنیم.

مربی بومی پدیده شهر خودرو با تاکید بر اینکه بازی با پرسپولیس یک بازی متفاوت در ابتدای نیم فصل دوم است، تاکید کرد: با توجه به تغییر و تحولات رخ داده در پرسپولیس و بازیکنان جدید این تیم، اکنون با یک پرسپولیس ناشناخته روبرو هستیم اما نگران نیستیم چراکه پدیده شهر خودرو هم با کوهی از انگیزه به تهران آمده تا انشاالله هواداران خود را سربلند کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان