در شب تساوی برابر خنت؛

رضایی بالاخره برای کلوب بروژ بازی کرد

کلوب بروژ در حضور کوتاه مدت مهاجم ایرانی خود برابر خنت به تساوی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم کلوب بروژ که کاوه رضایی را پس از دو ماه مجددا در لیست مسابقه داشت، از ساعت 17 امروز در استادیوم خانگی جان بریدل به مصاف تیم رده ششمی خنت رفت.

خنت که شروع بهتری در این مسابقه داشت، در دقیقه 18 توسط جوناتان دیوید گل اول را زد، اما برتری این تیم تا پایان مسابقه ادامه نداشت و بعد از آنکه اندرسون اسیتی در دقیقه 62 از زمین اخراج شد، کلوب بروژ از این فرصت استفاده کرد و در دقیقه 71 توسط لوئیز اوپندا گل تساوی را به ثمر رساند.

یاران رضایی که در دو مسابقه اخیرشان و از ابتدای سال 2019 یک شکست و یک پیروزی داشتند، با وجود 10 نفره شدن در دقیقه 74، تلاش زیادی برای زدن گل دوم انجام دادند ولی در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا 45 امتیازی شده و با تفاضل گل بهتر نسبت به رویال آنتورپ به رده دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک صعود کنند.

کاوه رضایی که بعد از یک دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بازی‌های دوستانه نیم‌فصل و  6 مسابقه ژوپیر لیگ بلژیک به فهرست کلوب بروژ بازگشته بود، در دقیقه 87 به‌عنوان آخرین تعویضی تیمش جانشین وسلی شد تا طلسم دوری دو ماهه‌اش از میادین شکسته شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان