ماهان شبکه ایرانیان

استقبال روزنامه‌های اصلاح‌طلب از وعده اروپا

مجله فارس پلاس؛ «فروپاشی تحریم»، «تحریم رفت»، «صبح بدون تحریم»، «خلاص شدیم»، «امضای کری تضمین است» و «اینک بدون تحریم» این تیتر‌های آشنای روزنامه‌های اصلاح‌طلب و حامی دولت پس از امضای برجام بود؛ تیتر‌هایی که بعد‌ها مدیرمسئول روزنامه اصلاح‌طلب شرق درباره آن‌ها گفت: «این مبالغه باید می‌شد، دولت باید قدری این را بزک می‌کرد که بتواند حرفش را به کرسی بنشاند.» تیتر‌هایی که مردم هیچ‌گاه آن‌ها را در واقعیت درک نکردند و هیچ کدامشان عملی نشد.

بعد از خروج آمریکا از برجام هم هنوز عده‌ای در داخل مدعی بودند می‌توان برجام بدون آمریکا را با اروپا ادامه داد. 9 ماه از آن روز‌ها گذشته و این روز‌ها فرانسه، انگلستان و آلمان کانال ویژه تجارت اروپا و ایران با نام INSTEX را تعریف کرده‌اند. موضوعی که به اذعان وزارت امورخارجه کشورمان با تاخیر انجام شد.

این روز‌ها موضوع این کانال مالی بار دیگر در راس فضای رسانه‌ای کشور قرار گرفته است. روزنامه‌های اصلاح‌طلب هنوز دل در گرو این مذاکرات دارند و به آن دل بسته‌اند. تیتر‌هایی که آن‌ها در این چند روز به کار برده‌اند نشان از این دارد که این بار آن‌ها به استقبال اینستکس رفته‌اند. باید دید آیا مانند برجام باز هم هیاهو بر سر «هیچ» است؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان