ناگاتومو: شاید از تیم ملی ژاپن بازنشسته شوم

ناگاتومو، مدافع با تجربه تیم ملی ژاپن پس از پایان جام ملت‌های آسیا اعلام کرد که احتمالا این رقابت ها، اخرین حضور او در تیم ملی ژاپن باشد.

به گزارش "ورزش سه"، ناگاتومو 32 ساله،  109 بازی ملی برای تیم ملی کشورش انجام داده و 3 گل ملی نیز در کارنامه اش به ثبت رسانده است. او به همراه ژاپن در جام جهانی 2010، جام جهانی 2014، جام کنفدراسیون‌ها 2013، جام ملت‌های 2011، جام ملت‌های 2015 و جام ملت‌های 2019 شرکت داشته و یک قهرمانی آسیا و یک نایب قهرمانی آسیا در کارنامه اش دارد.

 

 

 

 

ژاپن در رقابت های سال 2019 موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و حال ناگاتومو اعلام کرد که احتمالا این رقابت ها اخرین حضور او در تیم ملی ژاپن بوده است.

 

او گفت:" مدیران هستند که باید در مورد آینده بازیکنان با تجربه ژاپن تصمیم گیری کنند. به نظرم اگر قهرمان جام ملت‌ها می‌شدیم، روحیه خوبی می‌گرفتیم ولی ما موفق به قهرمانی نشدیم و حالا نایب قهرمانی ارزشی ندارد. شاید این رقابت‌ها، اخرین حضور من در تیم ملی ژاپن بوده باشد.

 

دیگر رقبا با هم فرقی نمی‌کنند. قطر بالاتر از عربستان سعودی، کره و ژاپن که در جام جهانی تابستان گذشته حضور داشتند قهرمان شد. اگر سهمیه آسیا همچنان 4 یا 5 تیم باشد، دیگر نمی‌دانم که قادر به صعود به جام جهانی باشیم یا نه."

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان