ستاره‌هایی که مراسم عروسی ساده‌ای داشتند

همانطوری که ستاره ها به شهرت و جلب توجه علاقمندند، ما نیز انتظار داریم که مهمترین روز زندگی آنها، یعنی جشن عروسی شان را نیز باشکوه و مجلل برپا کنند. اما برخی از ستاره ها هستند که برخلاف انتظار، جشن عروسی بسیار ساده و خصوصی را ترجیح می دهند.

برترین ها - تجمه از پردیس بختیاری: همانطوری که ستاره ها به شهرت و جلب توجه علاقمندند، ما نیز انتظار داریم که مهمترین روز زندگی آنها، یعنی جشن عروسی شان را نیز باشکوه و مجلل برپا کنند. اما برخی از ستاره ها هستند که برخلاف انتظار، جشن عروسی بسیار ساده و خصوصی را ترجیح می دهند. اگر دوست دارید بدانید که کدامیک از ستاره ها به دور از چشم مردم و دوربین خبرنگاران «بله» را گفته اند، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

مایلی سایرس و لیام همسورث

ستاره‌هایی که مراسم عروسی ساده‌ای داشتند

رابطه مایلی سایرس و لیام همسورث به سالها قبل باز می گردد اما این دو ستاره هالیوودی بارها از هم جدا و دوباره به هم رجوع کردند به طوری که هیچکس باور نمی کرد رابطه آنها در نهایت به ازدواج ختم شود. پس از تمام این ماجراها انتظار داشتیم که این دو ستاره پیوندشان را در مراسمی بزرگ جشن بگیرند اما آنها همه را با ادقام شان شوکه کردند. این دو ستاره هالیوودی، بی آنکه کسی بداند، مراسم عروسی شان را به صورت خصوصی و ساده برگزار کردند. با وجود این که آنها در طول 10 سال گذشته اختلاف نظرهای زیادی با هم داشتند اما گویی سر برگزاری مراسم با هم به تفاهم رسیدند.


جنیفر آنیستون و جاستین تروکس  

ستاره‌هایی که مراسم عروسی ساده‌ای داشتند

جنیفر آنیستون یکی از خبرسازترین ستاره ها در چند سال اخیر بوده است. دلیلش هم ازدواج و سپس طلاقش با برد پیت و ورود آنجلینا جولی به زندگی اش بود. پس از آنهمه درگیری و سر و صدا طبیعی ست که او دوست نداشته باشد رابطه های عاطفی بعدی اش را جار بزند. ازدواج او با جاستین تروکس نیز طبق خواسته او بسیار آرام و بی سر و صدا برگزار شد. در واقع آنها اطرافیان شان را گول زدند. آنها تظاهر کردند که می خواهند برای تروکس یک جشن تولد بگیرند اما به جای آن مراسم عروسی شان را با میهمانانی کمتر از 100 نفر در خانه شان برپا کردند.


کریستن بل و دکس شپارد

ستاره‌هایی که مراسم عروسی ساده‌ای داشتند

کریستن بل و دکس شپار هم از جمله ستاره هایی بودند که عروسی شان را ساده برگزار کردند. عروسی آنها برخلاف عروسی دیگر ستاره ها مجلل و باشکوه نبود. آنها دوست داشتند که مراسم شان را تنها با حضور نزدیک ترین دوستان شان جشن بگیرند و خوش بگذرانند که همین اتفاق هم افتاد.


بلیک لایولی و رایان رینولدز

ستاره‌هایی که مراسم عروسی ساده‌ای داشتند

بلیک لایولی و رایان رینولدز یکی از زوج های خاکی هالیوود هستند. آنها آنقدر رابطه خوبی با هم دارند که حتی گاهی همدیگر را به شوخی در شبکه های اجتماعی مسخره می کنند. اگر چه آنها گاهی از جزییات زندگی شان برای هوادارانشان حرف می زنند اما تا به حال نشده که در مورد مراسم عروسی شان کلامی به زبان آورند. در واقع آنها عروسی شان را کاملا خصوصی برگزار کردند. مراسم آنها با حضور دوستان صمیمی و خانوادگی شان در کارولینای شمالی برپا شد. آنها سعی کردند که بهترین روزشان را به دور چشم هر هالیوودی و دوربین خبرنگاران جشن بگیرند.


آماندا سایفرد و توماس سادوسکی

ستاره‌هایی که مراسم عروسی ساده‌ای داشتند

معمولا ستاره ها در مصاحبه یا تاک شوهای خود اعترافاتی می کنند که کمتر کسی شنیده است. به عنوان مثال زمانی که توماس سادوسکی می خواست در مصاحبه ای تلویزیونی شرکت کند، پارتنر او، آماندا سایفرد، برای هوادارانش نوشت که این برنامه را حتما دنبال کنند زیرا حاوی خبرهای خوب است. در انتهای برنامه بود که توماس اعتراف کرد همسر آماندا شده است. در آنجا بود که صدای تماشاچیان حاضر در سالن از هیجان به هوا رفت. در واقع تا قبل از این که این دو ستاره هالیوودی با هم ازدواج کنند، هیچکس از ازدواج آنها خبر نداشت.


ادل و سیمون کونکی

ستاره‌هایی که مراسم عروسی ساده‌ای داشتند

ادل و سیمون کونکی از سال 2011 با هم در ارتباط اند اما هیچگاه حرفی از ازدواج نزدند. یک بار که ادل در مراسم جوایز گرمی سیمون را همسرش نامید، دیگران فکر کردند که او همینطوری او را به این نام صدا کرده است، از این رو هیچ ری اکشنی از خود نشان ندادند. یک ماه بعد، زمانی که ادل در استرالیا برای اجرا به روی سن آمد، اعتراف کرد که به راستی با سیمون ازدواج کرده است. آیا عجیب نیست که چنین ستاره مشهوری هیچ مراسمی برای عروسی خود برپا نکرده باشد؟!


مارگو رابی با تام اکرلیدر

ستاره‌هایی که مراسم عروسی ساده‌ای داشتند
مارگو رابی با تام اکرلیدر در سال 2013 در استرالیا آشنا شد. آنها مدتی با هم دوست بودند و قبل از این که هوادارانشان بفهمند با هم ازدواج کردند. در واقع جواب بله را مارگو در فرودگاه، در حالی که یک تی شرت ساده به تن داشت، به تام داد. بعدها اطلاعاتی در مورد جشن عروسی آنها پخش شد که نشان می داد آنها یک مراسم خیلی کوچک و تنها با حضور خانواده هایشان برگزار کردند.


زویی دشانل و جاکوب پچنیک

ستاره‌هایی که مراسم عروسی ساده‌ای داشتند

هیچکس فکر نمی کرد که زویی دشانل بتواند چیزی مانند مراسم عروسی اش را پنهان نگه دارد اما در کمال تعجب او این کار را کرد و به همه ثابت کرد که اشتباه می کنند. آنها در سال 2014 با هم روی فرش قرمز مراسم امی اوارد قدم گذاشتند و به شایعات بسیاری دامن زدند اما هیچ حرفی در مورد رابطه شان به زبان نیاوردند. یک سال بعد آنها اعلام کردند که طی یک مراسم کاملا خصوصی با هم ازدواج کردند و منتظر تولد اولین فرزندشان هستند.


الیویا پالرمو و جوهانس هوبل

ستاره‌هایی که مراسم عروسی ساده‌ای داشتند

الیویا پالرمو به خوش استایلی شهرت دارد، از این رو همه فکر می کردند که او در روز عروسی اش به زیبایی هر چه تمام تر خواهد درخشید و عکس هایش روی جلد مجلات مد و فشن چاپ خواهد شد. اما الویا پالرمو با تصمیم عجیب اش تمام این پیش بینی هارا رد کرد. در واقع او و جوهانس تصمیم گرفتند که مراسم عروسی شان را در پارکی در نیویورک آنهم به صورت بسیار کوچک و خودمانی برگزار کنند. الیویا در این مورد می گوید: «ما هر دو ترجیح دادیم که مراسم مان را کاملا خصوصی برگزار کنیم و این روز بزرگ را تنها با خانواده و 2 تا از دوستان صمیمی مان جشن بگیریم.»


لیتون میستر و آدام برودی

ستاره‌هایی که مراسم عروسی ساده‌ای داشتند

زمانی که لیتون میستر و آدام برودی خبر ازدواج شان را به همگان اعلام کردند، هوادارانشان غرق شاد شدند زیرا از نظر آنها این دو ستاره زوج های خوبی برای هم خواهند بود. ستاره سریال «دختر سخن چین» در مصاحبه ای گفت: «ما می دانستیم که اگر مراسم عروسی مان علنی شود، چه دردسرهایی را به همراه خواهد داشت، از این رو تصمیم گرفتیم که آن را خصوصی برگزار کنیم.» اگر چه همه فکر می کردند که آنها حداقل یک سال پس از نامزدی جشن عروسی خود را برپا می کنند، اما در کمال تعجب عروسی آنها 3 ماه بعد برگزار شد.

منبع: thetalko

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان