کرگر: یونایتد بازیکنان بهتری نسبت به لیورپول دارد

جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول معتقد است که منچستریونایتد بازیکنان بهتری نسبت به لیورپول در اختیار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته مقابل وستهام با تساوی 1-1 متوقف شد تا حالا اختلاف امتیاز آنها با سیتی تنها به 3 امتیاز برسد. سیتیزن‌ها البته روند پرفراز و نشیبی را در هفته های اخیر طی کردند ولی این لیورپول است که در دو هفته اخیر موفق به کسب پیروزی نشده است. حال جیمی کرگر، با مقایسه ترکیب لیورپول با منچستریونایتد، مدعی شد که شیاطین سرخ بازیکنان بهتری در اختیار دارند.

 

 

 

 

او گفت:" روز گذشته هم گفتم که منچستریونایتد بازیکنان بهتری نسبت به لیورپول دارد. شاید مردم فکر کنند که این جمله عجیبی بود ولی فکر می‌کنم نشانه هایی از این موضوع به وضوح مشخص است. در پست دفاع راست، کلوپ اشتباه کرد که اجازه جدایی کلاین را داد. می‌دانم مصدومیت هایی وجود داشت ولی نباید این کار را می‌کرد، باید او را حفظ می‌کرد. در حال حاضر، جیمز میلنر دو بازی در آن پست بازی کرد و با تماشای بازی او، به سختی می‌توان باور کرد که او این همه مدت در دفاع راست انقدر خوب بازی کرده است.

 

حالا انگار بازیکنی است که در پست خود بازی نمی‌کند و هیچ آشنایی با بازی در کناره ها ندارد. کیتا که پول بسیاری برای خریدش صرف شده، دائم توپ را از دست می‌داد. فیرمینو اصلا شبیه خودش نبود. از صلاح هم هیچ چیز خاصی ندیدیم.  فکر می‌کنم نگران کننده بود، نه از لحاظ فشاری که روی بازیکنان بود بلکه از لحاظ مصدومیتی که گریبان گیر شده بود. به نظرم لیورپول محکم همیشگی را مشاهده نکردیم."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر