توصیه اسطوره بارسلونا به کوتینیو: هرگز از بارسا نرو!

هریستو استویچکوف، اسطوره بلغار باشگاه بارسلونا، خطاب به فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی این تیم گفت او هرگز نباید به جدایی از بارسلونا حتی فکر کند چرا که می‌تواند در این تیم تاریخساز شود.

به گزارش "ورزش سه"، هریستو استویچکوف، اسطوره بزرگ باشگاه بارسلونا و فوتبال بلغارستان، با نگارش نامه‌ای برای فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی این تیم که فصل نه چندان خوبی را با پیراهن تیم کاتالان سپری کرده، او را تشویق کرد که در مقابل روزهای سخت استقامت به خرج داده و به جدایی از بارسا حتی فکر هم نکند چرا که استویچکوف معتقد است کوتینیو می‌تواند در بارسا به فوتبالیستی تاریخساز تبدیل شود.

 

 

استویچکوف در نامه خود خطاب به کوتینیو نوشت:" با اینکه در شرایط فعلی روزهای نه چندان خوبی را پشت سر می‌گذاری، من این نامه را برایت می‌نویسم تا حمایت کامل و همه جانبه‌ام را از تو اعلام کنم".

 

هریستو استویچکوف در نامه خود که در روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو به چاپ رسیده، چنین ادامه می‌دهد:" با اینکه همه از ناکامی تو در فصل جاری صحبت می‌کنند اما خیلی‌ها دوست دارند جای تو بودند و در کوپا دل‌ری، در بازی مقابل سویا آن دو گل فوق‌العاده مهم را به ثمر می‌رساندند".

 

 

در ادامه نامه استویچکوف که در موندو دپورتیوو به چاپ رسیده چنین می‌خوانیم:" بارسا باشگاه ساده‌ای نیست. من هم در اولین ماه‌های حضورم در بارسلونا مشکلات زیادی داشتم. می‌دانم در این شرایط چه حالی داری ولی شک ندارم که با تلاش و پشتکار از این شرایط عبور خواهی کرد چون تو کیفیت لازم برای درخشیدن در این تیم بزرگ را داری".

 

استویچکوف در قسمت پایانی نامه خود در مورد ترک بارسا به کوتینیو هشدار داده و می‌نویسد:" و در نهایت، لطفی به من بکن و هیچوقت به جدایی از بارسلونا و رفتن به یک تیم دیگر، حتی فکر هم نکن. چندین روز است که در روزنامه‌ها شایعاتی می‌خوانم که اصلاً دلم نمی‌خواهد واقعیت داشته باشد. در تمام دنیا هیچ باشگاهی مثل بارسا پیدا نمی‌شود و من می‌دانم تو در این باشگاه، در کنار دوستانی مثل مسی و سوارز تاریخساز خواهی شد".

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر