ترس‌مان در دیدار برابر استقلال ریخت

قاسمی‌نژاد: برای شکست پرسپولیس به آزادی می‌رویم

بازیکن گلزن پدیده شهر خودرو می گوید با احترام به تیم خوب پرسپولیس باید بگویم که با تمام ظرفیت خود برای شکست دادن این تیم به ورزشگاه آزادی می‌رویم.

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی‌نژاد در آستانه دیدار حساس پدیده شهر خودرو و پرسپولیس به خبرنگار این رسانه گفت: اردوی بسیار خوبی را در ترکیه پشت‌سر گذاشتیم که واقعا به درد تیم ما خورد، ضمن اینکه دو بازی دوستانه در آنجا برگزار کردیم که نشان داد به اهداف‌مان رسیده‌ایم. کیفیت تمرین در کمپی که حضور داشتیم فوق‌العاده بالا بود که قطعا تاثیر خودش را بر روی تیم ما خواهد گذاشت.

وی با اشاره به وضعیت نامساعد زمین تمرین در مشهد افزود: پس از بازگشت به مشهد کیفیت زمین منزل‌آباد عملا تمام برنامه‌های ما را خراب می‌کرد که در نهایت تصمیم بر این شد که زودتر به تهران بیاییم و انصافا زمین الیاف زمین بسیار خوبی است که کیفیت تمرینات ما را که روی زمین فوتبال بازی می‌کنیم دوباره بالا برده است.

 وینگر گلزن پدیده شهر خودرو با اشاره به برطرف شدن مشکلات مالی تیمش خاطرنشان کرد: بعد از انتقال مالکیت شرایط خیلی بهتر شده باید اعتراف کرد که حمیداوی در نقش ناجی پدیده ظاهر شده والا اگر ایشان نبود الان معلوم نبود چه بلایی سر تیم ما می‌آمد. ما دو سه نفر که قراردادهایمان بند جدایی داشت حتما از این تیم جدا شده بودیم اما آقای حمیداوی آمد و در نقش منجی ظاهر شد.

قاسمی‌نژاد افزود: اکنون تمامی بازیکنان تیم به سقف 50درصد از قراردادهای خود رسیده‌اند و همه چیز در تیم پدیده شهر خودرو مهیا است تا انشاالله از بازی با پرسپولیس شروع خوبی داشته باشیم و یک بازی خوب و تماشاگرپسند را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه بازی با استقلال ترس بازیکنانی که اولین بار در آزادی به میدان رفته‌اند را ریخته است، یادآور شد: مسلما برای سه امتیاز به زمین می‌رویم و انشاالله با تمرکز بیشتر وارد زمین می‌شویم تا تاکتیک‌هایی که کادر فنی از ما خواسته را به خوبی در زمین اجرا کنیم . می‌خواهیم ببریم و به جرات می‌گویم که با توان فعلی و روحیه بازیکنان از هیچ تیمی نمی‌ترسیم.

بازیکن گلزن پدیده حساب دو بازی لیگ  و جام حذفی برابر پرسپولیس را جدای از هم دانست و گفت: فعلا بر روی لیگ متمرکز هستیم چراکه بازی ما با پرسپولیس به جهت هم امتیاز بودن یک بازی شش امتیازی است اما طبیعتا برنامه تیم ما با توجه به خصلت بازی جام حذفی برابر این تیم تغییر خواهدکرد که آن هم در موقع خود اجرا خواهد شد. ما باید در 17 روز چهار بازی کنیم و به همین خاطر لازم است که شروع خوبی داشته باشیم.

وی از مصدومیت‌های خفیف برخی بازیکنان پدیده شهر خودرو خبر داد و تصریح کرد: من گرفتگی همسترینگ و دوقلو دارم که دو سه روز است که کادر پزشکی در حال تلاش هستند و زحمت می‌کشند که انشاالله مشکلی پیش نیاید ضمن اینکه اکبر صادقی هم سرماخوردگی خفیفی دارد که البته مشکلی برای بازی نخواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان