دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران:

دادسرا به پرونده سایت دیوار رسیدگی می‌کند

دادستان کل کشور در پاسخ به این سوال که اخیرا رییس پلیس فتا از دادسرا خواسته است که با سایت دیوار برخورد قانونی صورت گیرد، گفت: ظاهراً این پرونده دیروز ارجاع شده است و باید دادسرا به این موضوع رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که اخیرا رییس پلیس فتا از دادسرا خواسته است که با سایت دیوار برخورد قانونی صورت گیرد، دادستانی چه اقدامی کرده است؟ گفت: ظاهراً این پرونده دیروز ارجاع شده است و باید دادسرا به این موضوع رسیدگی کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی ولنگاری‌ها‌ و بی حجابی‌ها در فضای مجازی بیان داشت: این کار نیاز به یک سری هماهنگی‌ها در دستگاه‌های گوناگون دارد. کار قضایی کافی نیست و ما فقط با مجرم برخورد می‌کنیم و باید بحث فرهنگی پیگیری شود.

دادستان کل کشور ادامه داد: بخش هنری و هنرمندان ما باید بیشتر به میدان بیایند اگر این ولنگاری را همین طور رها کنیم دود آن به چشم ملت می‌رود، این خانواده‌ها هستند که آسیب می‌بینند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری گفت: از همه دستگاه‌ها انتظار داریم همکاری و مساعدت لازم را بکند؛ چرا که دستگاه قضایی به تنهایی نمی‌تواند موفق باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان