از طرف رئیس کمیته انضباطی فدراسیون؛

توصیه سانسور به رسانه‌ها !

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در آخرین مصاحبه خود از رسانه ها خواسته تا برای جلوگیری از تنش های احتمالی، حرف های غیرفوتبالی مربیان را سانسور کنند.

به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که شاهد تنش زیادی روی سکوها بودیم و علاوه بر این اظهارات مربیان تیم ها پیش و پس از برگزاری بازی ها هم در مواردی چندان دوستانه نبود.
در این رابطه اسماعیل حسن زاده امروز صحبت هایی در گفتگو با سایت رسمی سازمان لیگ داشته و توصیه هایی به مربیان فوتبال در فوتبال ایران داشته تا تنش ها کمتر شود: در یکی از رسانه ها به درستی مطرح شده بود که سر مربیان محترم و کادر فنی در مصاحبه های قبل و بعد از مسابقه فقط به تکالیف فوتبالی خود بپردازند و از پرداختن به مسائل غیر مربوط و حتی گاهی به مباحث تنش زا خودداری کنند. من ضمن تایید این مطلب خطاب به رسانه های محترم عرض می‌کنم که اگر یک سرمربی در مصاحبه مطبوعاتی خود به موارد غیر فوتبال اشاره کرد، مسلم است که رسانه این تشخیص و اختیار را دارد که آنها را منعکس نکند. یعنی اینکه اولا از عزیزان کادر فنی تیم ها تقاضا داریم فقط به تکالیف فوتبال خود بپردازند و ار هم به حواشی دیگر پرداختند، رسانه های محترم آن مواردی که غیر فوتبالی می دانند را منعکس نکنند.»

البته این نکته که از رسانه ها خواسته شود تا از گفتن مسائلی که ترجیح می دهند خودداری کنند، چندان درست به نظر نمی رسد؛ به هر حال وظیفه اصلی رسانه‌ها گزارش دادن و مطلع کردن مردم از اتفاقاتی است که رخ می دهد و سانسور کردن بخشی از صحبت هایی که مطرح می شود، نمی تواند به از بین رفتن حواشی و ایجاد شرایطی بهتر کمک کند.


ضمن اینکه در دنیای امروز هر شخص خودش صاحب رسانه ای است که می تواند با مخاطبانش به صورت مستقیم صحبت کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان