ممانعت دولت از استخدام نیروی جدید صحت دارد؟

خبرگزاری تسنیم: جمشید انصاری در حاشیه بهره‌برداری از بیمارستان پارس‌آباد اردبیل اظهار داشت: آزمون‌های استخدامی همه ساله متناسب با نیاز دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

وی افزود: دولت به موضوع استخدام و اشتغالزایی بی توجه نیست و همه ساله متناسب با خروجی ادارات جذب انجام می‌شود به طوری که در چند سال اخیر نیز همه ساله آزمون برگزار شده است.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور بیان کرد: سهمیه استخدام متناسب با خروجی نیروی کار ادارات است و اگر خروجی افزایش یابد بی شک سهمیه استخدام نیز با افزایش همراه خواهد بود.

انصاری تصریح کرد: اظهاراتی در خصوص ممانعت دولت از استخدام نیروی جدید صحت نداشته و دولت همه ساله متناسب با نیاز ادارات آزمون برگزار می‌کند.

وی اظهار کرد: هفته گذشته آزمون استخدامی اعلام شده است و در بهار سال آینده نیز آزمون دیگر برگزار خواهد شد.

انصاری در پاسخ به این سوال که آیا آزمون‌های استخدامی در تعارض با چابک‌سازی بدنه دولت است یا نه، گفت: دولت یک سوم نیروی خروجی ادارات آزمون استخدامی برگزار می‌کند و تعارضی در این خصوص نداریم.

هفته گذشته رئیس مجلس در دیدار با فعالان اقتصادی، نخبگان و مسئولان استان آذربایجان شرقی گفته بود «جلوی نیرو گرفتن بخش‌های دولتی را گرفته‌ایم، جای بازنشسته‌ها اجازه جذب نیرو ندادیم، به‌دنبال اصلاح ساختار بودجه هستیم که به‌سادگی رخ نخواهد داد، ولی باید کار‌های کارشناسی عظیمی صورت گیرد».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان