ماهان شبکه ایرانیان

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفکیک نمی‌شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، میرهادی قره‌ سید رومیانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتمعی استان اردبیل اظهار داشت: تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حداقل تا سه سال آینده منتفی است و این وزارت با ترکیب فعلی تا پایان دولت دوازدهم به کار خود ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین همکاری و تعامل را در راستای همکاری با نهادهای حمایتی در استان را داشته‌اند.

 معاون پارلمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ما باید سیاست ایجاد ناامیدی و سلب اعتماد بین مردم و دولت را به نوعی شکست دهیم چرا که تلاش همه ما به ویژه در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور  ایجاد رفاه و ریشه‌کنی فقر مطلق در حوزه کارگری است که متاسفانه با این سیاست ایجاد ناامیدی در جامعه بروز و ظهور نیافته است.

رومیانی استفاده از نیروی خلاق و جوان را در دستگاه‌های اجرایی استان مهم ارزیابی کرد و گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌هاست و ضروری است همه مسئولان با پایبندی به نظام جمهوری اسلامی در راستای رشد و تعالی کشور بکوشند.

وی ایران اسلامی را مدیون تمدن بزرگ صفویه و تشیع دانست و تصریح کرد: جایگاه استان اردبیل در تمامی برهه‌ها به ویژه اقتصاد و اشتغال باید بیش از پیش در کشور رشد و اعتلا یابد.

 معاون پارلمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: دغدغه همه ما ایجاد اشتغال در جامعه است که در این راستا  تمام دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف به اجرای مصوبات شورای هماهنگی هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان