هدف دولت از برگزاری جلسه در کاخ سعدآباد چه بود؟/ اوج بی‌سلیقگی دولت روحانی با حضور در سعدآباد + عکس

۵ روز مانده به سالروز پیرزوی انقلاب اسلامی بر علیه حکومت پهلوی، برگزاری جلسه هیئت دولت دقیقا چه پیامی به افکار عمومی می‌دهد؟

سرویس سیاست مشرق - در ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی به سر می‌بریم و همه مسئولان ایرانی موظف به فراهم کردن مقدمات برای هرچه بهتر و باشکوه برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن هستند، اما عصر امروز، تصاویر منتشرشده از جلسه هیئت دولت با تعجب افکار عمومی و فعالین رسانه‌ای روبه‌رو شد، برگزاری جلسه هیئت دولت در کاخ سعدآباد...

جلسه هفتگی هیئت دولت، صبح امروز به ریاست حسن روحانی رئیس‌جمهور و اعضای کابینه دولت در کاخ سعدآباد برگزار شد و سؤالی که مطرح می‌شود این است، چرا باید در ایام دهه فجر و در نزدیکی 22 بهمن، هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران با بی‌سلیقگی تمام، جلسه خود را در کاخ شاه پهلوی برگزار کند؟

بیشتر بخوانید:

جشن تولد اسحاق جهانگیری در کاخ سعدآباد +عکس

آیا مردم حق ندارند که بعد از دیدن این تصاویر با خود بگویند که مسؤولین دولت جمهوری اسلامی ایران در کاخ همان شاهی وارد شدند که خودشان می‌گفتند سلطنتی و اشرافی است!

یک نفر در هیئت دولت نبود که بگوید آقایان در اوج سالگرد 40 سالگی و در آستانه 22 بهمن، این اقدام برخلاف عرف جمهوری اسلامی ایران است و نباید به مردم القا شود که برای مسئولین ایرانی، هدف وسیله را توجیه می‌کند و ایرادی ندارد به‌جای شاه، هیئت دولت وارد سعدآباد شود.

به هر جهت؛ اتفاق نامیمونی رخ‌داده است که هیچ جای توجیهی ندارد و به هر دلیلی که آقایان این جلسه را در سعدآباد برگزار کرده‌اند، بچه‌گانه‌ترین اشتباه را مرتکب شده‌اند و باید هرچه سریعتر نسبت به جبران آن و تصحیح افکار عمومی اقدام کنند.

البته در این دولت حضور در سعدآباد تبدیل به یک رویه و عادت شده است و چندی پیش نیز معاون حسن روحانی، در همین کاخ، تولد خورد را جشن گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر