ماهان شبکه ایرانیان

ترابی آماده اولین نمایش مقابل تیم قطبی (عکس)

ستاره ملی پوش پرسپولیس خود را مهیای اولین نمایش در ترکیب این تیم برابر فولاد خوزستان می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی با استراحت برانکو مواجه شد تا در دیدار برابر سپیدرود غایب باشد. او به دلیل چهار کارته شدن در سایپا، اولین دیدار لیگ در نیم فصل دوم را در ترکیب پرسپولیس مقابل پدیده مشهد نیز از دست داد تا تنها با حضور در جایگاه ویژه تماشاگر پیروزی تیم جدیدش باشد.


ترابی که یکی از خریدهای ویژه پرسپولیس در نیم فصل دوم محسوب می‌شود، در بازی با فولاد خوزستان قادر خواهد بود با پیراهن شماره 9 این تیم اولین حضورش را تجربه کند.


هافبک تکنیکی سابق سایپا که طی دو فصل اخیر مورد توجه تیم‌های مطرح فوتبال ایران قرار داشت در نهایت طی توافق با باشگاه پرسپولیس به عضویت این تیم در آمد و اکنون خود را مهیای یک ماجراجویی بزرگ کرده که از تقابل با شاگردان افشین قطبی استارت خواهد خورد. دیداری سخت در اهواز که در صورت نمایش درخشان این بازیکن و تاثیرگذاری او در دستیابی نتیجه مدنظر پرسپولیس، می‌تواند یک آغاز فوق العاده برای این مسیر تلقی شود.


ترابی امروز در تمرینات این تیم با انگیزه زیادی حضور داشت تا خود را برای حضور در ترکیب اصلی و دستیابی به نظر مثبت برانکو در این زمینه آماده کند و باید دید در اهواز قادر خواهد بود عضوی از 11 بازیکن مورد اعتماد برانکو لقب گیرد یا خیر.

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان