منزل حسین شریعتمداری کجای تهران است؟

خبرآنلاین: حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان که مهمان برنامه «جهان آرا» بود به برخی ابهامات درباره عملکردش در روزنامه کیهان پاسخ داد.

او در واکنش به سوال مجری در خصوص برخورد سخت در حوزه‌های گفتمانی انقلاب با وجود تذکرات علنی رهبری در خصوص برخی اشخاص و شیوه جذب حداکثری ایشان، گفت:
اگر منظورتان آقای ظریف است، ایرادی وارد نیست و باید گفت که «من چه گویم که تو را نازکی طبع لطیف، تا به حدیست که آهسته دعا نتوان کرد».

شریعتمداری همچنین در خصوص نقل قول عبدالکریم سروش در خصوص جاسوس خواندن وی توسط کیهان به واسطه حضور در یک اجلاس در آلمان، گفت: کسی که مدعی است باید ادله بیاورد ضمن اینکه اسناد آنچه در کیهان منتشر کردیم وجود دارد.

وی در پایان گفتگو و در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه «منزل شما کجاست؟» با مکث گفت: سمت خیابان جمهوری. مجری پرسید: کجای جمهوری؟ که حسین شریعتمداری گفت: سمت استانبول نیست، آن پایین‌هاست!

مجری ادامه داد: فقط خواستم بدانم پایین شهر زندگی می‌کنید یا بالای شهر، چون از اتاق فرمان گفتند این را بپرس!

حسین شریعتمداری که خواست توضیح دهد، گفت: البته این منزل برای ما نیست؛ من و همسرم آپارتمانی داشتیم فروختیم تا با پول آن...

مجری حرفهای شریعتمداری را قطع کرد و گفت: نیاز به توضیح نیست و وقت برنامه هم تمام شده است که حسین شریعتمداری گفت البته ارزش آن پول هم یک سوم شده است!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان