ماهان شبکه ایرانیان

تغییرات در لیگ قطر به مقصد جام جهانی ۲۰۲۲

باشگاه های قطری با برنامه ریزی که توجه ویژه ای روی تیم ملی دارد برای شروع مسابقات آماده می شوند.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس تصمیم گیری سازمان لیگ قطر و فدراسیون فوتبال این کشور رقابت های داخلی قطر با تاخیر آغاز خواهد شد. این رقابت ها که قرار بود زمان دیگری انجام شود، به دلیل خستگی بازیکنان تیم ملی قطر که در جام ملت ها حضور داشتند و برای حفظ آمادگی آنها به زمان دیگری موکول شد.


در جام قطر که 4 تیم برتر این کشور حضور دارند، فینال مسابقات روز 27 آوریل(هفته اول اردیبهشت) برگزار می شود. محل برگزاری این مسابقات بعد از مشخص شدن 4 تیم برتر تورنمنت مشخص می شود.


دیگر تورنمنت معتبر کشور قطر، جام امیر نیز یازده آوریل(دهه آخر فروردین) برگزار می شود که قوانین جدیدی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این تورنمنت نیز روز 16 ماه می میلادی(اواخر اردیبهشت 1398) به پایان خواهد رسید.

لیگ سال آینده در سپتامبر(شهریور ماه) آغاز می شود. همه انتظار دارند به موقع شروع شود اما فصل گذشته برای اولین رتبه آگوست(مردادماه) شروع شد. این لیگ با سوپرجام میان قهرمان لیگ و قهرمان جام امیر انجام می شود.

فدراسیون فوتبال قطر بر اساس تصمیم گیری فدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا در یک فصل فوتبالی به جای یک سال فوتبالی، تصمیم دارد تا تقویمی جدید را در دستور کار خود قرار دهد و شروع مسابقات این کشور نیز به شکل دیگری خواهد بود.


برنامه ریزی جدید فدراسیون فوتبال قطر با تصمیمات مهمی برای فوتبال ملی این کشور است که برنامه ریزی برای حضور در جام جهانی 2022 را هدف قرار داده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان