خبرگزاری مهر: معاون سازمان تامین اجتماعی گفت: تکلیف اعتراضات ثبت شده در سامانههای این سازمان تا پایان بهمن ماه مشخص و به بیمه شدگان اعلام میشود.
رحیم اردلان گفت: افرادی که نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی دولت اعتراض داشتند و در سامانههای #8*142* و #8*1420* اعتراض خود را ثبت کردند تا روز گذشته فرصت داشتند که این مهلت دیگر تمدید نشده است.
وی گفت: در مجموع حدود 3 میلیون و 100هزار نفر اعتراض خود را در سامانههای اعلام شده ثبت کرده اند که طی یک هفته به اعتراض آنها رسیدگی و اعلام میشود البته رسیدگی به آنها بعد از تعطیلات 22 بهمن آغاز خواهد شد.
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی بااشاره به اینکه تعداد زیادی از پیامکها مربوط به تامین اجتماعی نبوده است، تاکید کرد: افرادی که بیمه شده تامین اجتماعی هستند ما به اعتراضشان رسیدگی میکنیم، اما سایر مشمولانی که سبد را دریافت نکرده و در سامانه اعتراض خود را ثبت کرده اند که عمدتا مربوط به صندوقهای روستایی و عشایر و یا سایر صندوقهای بیمهای هستند اسامی آنها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال میشود.
وی گفت: وزارتخانه به اعتراض این افراد رسیدگی خواهد کرد و برای بسته حمایتی آنها تصمیم گیری میکند.
اردلان با اشاره به اینکه بیمه شدگانی که اعتراضشان به حق بوده، در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، بسته حمایتی به آنها اختصاص پیدا میکند گفت: البته توزیع بسته حمایتی میان آنها در مرحله بعدی انجام خواهد شد.