مائوریسیو ساری:

ایگواین به اندازه فصل درخشان ناپولی مصمم است

مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی می‌گوید، گونزالو ایگواین در اولین هفته‌های حضور خود در چلسی با همان عزم و اراده‌ای کار می‌کند که در فصل درخشان خود در ناپولی نشان داده بود.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در ماه ژانویه با پیشنهاد و اسرار سرمربی‌اش، مائوریسیو ساری، گونزالو ایگواین را تا پایان فصل به صورت قرضی از یوونتوس به لندن منتقل کرد و در قرارداد او گزینه‌ای قرار داد که چلسی در پایان فصل جاری بتواند او را به صورت دائمی خریداری کند. ایگواین هفته پیش در جریان پیروزی 5-0 چلسی مقابل هادرزفیلد، اولین گل خود برای آبی‌های لندن را به ثمر رساند تا نشان دهد تصمیم چلسی برای جذب او درست بوده است.

 

حالا مائوریسیو ساری می‌گوید ایگواین در چلسی در حدی آماده است و با عزم و اراده‌ای تلاش می‌کند که او را به یاد فصل درخشان ستاره آرژانتینی در ناپولی می‌اندازد. فصل 2015-2016، زمانی که ساری هدایت ناپولی را به عهده داشت و ایگواین در یک فصل موفق شد در 35 بازی 36 گل برای ناپولی به ثمر برساند.

 

 

ساری می‌گوید ایگواین که بعد از یک دوره حضور قرضی در آث میلان و ناکامی در آن باشگاه به چلسی آمده، دقیقا همان شرایطی را دارد که آن فصل در ناپولی داشته است. ایگواین بعد از یک فصل ناموفق، در ناپولی تحت هدایت ساری درخشان ظاهر شد و بار دیگر نام خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمین دنیا مطرح کرد.

 

ساری در این باره گفت:" ایگواین در حال حاضر فوق‌العاده مصمم است. در اولین فصل حضور من در ناپولی، او به دلیل حضور در کوپا آمریکا دیرتر به تیم ملحق شد. او در آخرین بازی‌اش در سری آ یک پنالتی از دست داده بود و در فینال کوپا آمریکا هم یک پنالتی را خراب کرده بود".

 

ساری در ادامه گفت:" ولی ایگواین با ورود به ناپولی با چنان عزم و اراده‌ای تلاش کرد که توانست یک فصل فوق‌العاده درخشان را پشت سر بگذارد. به نظر من ایگواین در مقابل مشکلات عالی واکنش نشان می‌دهد و می‌دانم امسال هم در چلسی همینطور عمل خواهد کرد".

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر