ماهان شبکه ایرانیان

برانکو، شفر و لیکنز؛ برندگان بزرگ هفته (عکس)

سه مربی خارجی موفق شدند پیروزی های بزرگ و پرگلی را در ابتدای نیم فصل دوم رقم بزنند.

به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل دوم لیگ هجدهم با دیدارهایی حساس برای تیم های مدعی آغاز شد. پرسپولیس با رقیب مستقیم خود برای قهرمانی دیدار داشت، استقلال میهمان پیکان بود و تراکتورسازی برای اولین بازی اش با هدایت سرمربی جدید، نفت مسجد سلیمان را پیش رو داشت. پرسپولیس، استقلال و تراکتور که مدعیان قهرمانی با مربیان خارجی هستند، امیدوار بودند از تساوی سپاهان نهایت بهره را ببرند و بتوانند با کسب سه امتیاز، نیم فصل دوم را شروع کنند.

شاگردان جورج لیکنز در حضور 30 هزار هوادار سرخپوش در ورزشگاه یادگار امام به سادگی و با نتیجه 3-0 تیم مرزبان را شکست دادند. تراکتوری ها در نیمه نخست از گلزنی ناکام بودند اما در نیمه دوم توسط دژاگه، سوگیتا و مدافع حریف سه بار به دروازه مسجد سلیمان رسیدند و فرصت گل های بیشتر را هم داشتند.

ساعاتی پس از این بازی، نوبت شاگردان برانکو ایوانکوویچ بود که در تهران آتش بازی کنند. گل علی علیپور از روی نقطه پنالتی و شوت سرکش سیامک نعمتی پرسپولیس را به بردی مهم در مقابل پدیده رساند و باعث شد آن ها پس از 12 هفته دوری، به صدر جدول بازگردند.

تیم وینفرد شفر نیز می خواست به صدر جدول نزدیک شود. بنابراین آبی پوشان پایتخت نیز در ورزشگاه شهر قدس خیلی زود گلزنی را آغاز کردند و با گل های مرتضی تبریزی، اسماعیل گونسالس، وریا غفوری و میلاد زکی پور به پرگل ترین برد هفته رسیدند. 

پیروزی مربیان خارجی در حالی رقم خورد که تیم سپاهان نیز توسط تیمی متوقف شد که از مربی خارجی روی نیمکتش بهره می برد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان