شکایت از جلادان دهه ۶۰ کلید خورد

فرهیختگان آنلاین: یکی دو سال بعد از پیروزی انقلاب و در حالی که هنوز نهضت نوپا بود، تلاش‌ها برای زمین‌گیر کردن آن به اوج خود رسید؛ تهدید و عملیات سخت. یکی از بیرون مرز‌ها جنگ تحمیلی هشت‌ساله‌ای را آغاز کرد و چندی بعد از درون کشور اغتشاش و ترور آفت جان مردم و مسئولان شد. هرچند اولی بسیار پرحجم و گسترده بود، اما هشت‌ساله تمام شد و آرامش ازدست‌رفته حاصل از تهاجم صدام به کشور بازگشت. در مورد دوم، اما هنوز که هنوز است، گروهک‌های تروریستی دست از سر مردم برنداشته‌اند و با وجود اینکه سالانه نهاد‌های امنیتی قریب به اتفاق آن‌ها را شناسایی کرده و منهدم می‌کنند، اما هرازگاهی از گوشه و کنار کشور مخصوصا در شهر‌های مرزی خبر اقدامات تروریستی به گوش می‌رسد. ترور در ایران تاکنون بیش از 17 هزار قربانی گرفته؛ از رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر گرفته تا قصاب و سبزی‌فروش و رفتگر.
17 هزار نفری که قریب به اتفاق آن‌ها حاصل اقدامات شوم گروهک تروریستی منافقین به سرکردگی مسعود رجوی بوده است؛ کسی که در هفتم مردادماه 1360 و پس از آنکه با لشکرکشی خیابانی و عملیات مسلحانه نتوانست کمک‌حال رئیس‌جمهور وقت باشد، با او راهی پاریس شد تا دوران جدید حیات تروریستی خود را در خارج از مرز‌های ایران آغاز کند. منافقین بعد از مردادماه 1360 فعالیت مخفیانه خود را آغاز کردند؛ ترور‌های متعدد، بمب‌گذاری‌ها، ربودن افراد عادی و شکنجه مردم کوچه و خیابان و نهایتا جاسوسی برای صدام و عملیات نظامی در ابعاد فروغ جاوید (مرصاد) را در دستور کار قرار دادند و در این مسیر با همه دشمنان مردم ایران هم‌پیمان شدند؛ روزی با صدام و بعد‌ها با مقامات اروپایی و آمریکایی و این روز‌ها با سران کاخ سفید. جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید، رودی جولیانی وکیل دونالد ترامپ و چندین و چند نفر دیگر از مقامات کاخ سفید و نمایندگان مجالس آمریکا پای ثابت نشست‌های منافقین در فرانسه هستند و حالا با همان رویکرد در کاخ سفید. در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز گذشته جمعی از خانواده‌های شهدای ترور به همراه اعضای بنیاد هابیلیان و دادستان کل کشور گردهم آمدند تا بازگوکننده جزئیات جدیدی از 40 سال جنایت منافقین در کشور باشند و اسناد جدید و منتشرنشده‌ای را که حالا قرار است براساس آن‌ها در دادگاه‌های بین‌المللی از گروهک منافقین، سردمداران و حامیان آن‌ها شکایت شود، رونمایی کنند. هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان در نشست روز گذشته در این‌باره توضیح داد و گفت: «ما به‌صورت مجزا از 13 منبع جنایت‌های منافقان را استخراج کردیم و روزشمار اقدامات تروریستی در مجموعه ما در حال تدوین است؛ به فکر ما رسید که این کار را به صورت مردمی‌تر انجام دهیم، لذا سراغ شهروندان‌مان در تمامی قشر‌ها و طبقات مختلف مراجعه کردیم.
17 هزار نفر از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توسط گروهک‌های منافقین به شهادت رسیده‌اند که از این تعداد 12هزار نفر فقط به دست منافقین شهید شده‌اند، لذا 12هزار امضا جمع‌آوری کردیم که اسناد آن برای ارائه به مجامع بین‌المللی موجود است تا این منافقان و افرادی را که امروز در کشور‌های اروپایی و آمریکا به‌طور آزادانه حضور دارند، تحت تعقیب قرار دهند.»
«فرهیختگان» به همین بهانه بخشی از اسناد مربوط به جنایات منافقین در طول انقلاب اسلامی را که در نشست روز گذشته مورد اشاره قرار گرفت، منتشر می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان