پیام رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور پیامی فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

پیام رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایرانبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات، معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور پیامی فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

متن پیام جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به شرح ذیل است:

فجر انقلاب، دمیدن خورشید استقلال و آزادی است. امام خمینی (ره)

چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اعجاز بزرگ قرن و پیروزی بی نظیر ملت عظیم الشان ایران اسلامی در برابر کفر و طاغوت است. هر ساله فرا رسیدن این روز آئینه تمام نمای روز‌های تلخ و شیرینی است که مردم شریف ایران اسلامی در مسیر نورانی انقلاب تجربه کرده اند و هر روزبیشتر از دیروز دست در دست یکدیگر برای دستیابی به آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) کوشیده اند.

امروز ملت ایران به عنوان میراث داران و طلایه داران این مظهر شکوه و عظمت و فداکاری بر خود فرض می‌دانند که در خط انقلاب، خط عظمت اسلام و مسلمین و دفاع از مظلومین و مستضعفین بیاستند و در مقابل ظلم و کفر در جای جای هستی سکوت نکنند و با تمام دسیسه‌های دشمن از جمله فشار‌های اقتصادی، تحریم‌ها و ... ذره‌ای دست از چشم انداز‌های این انقلاب 40 ساله نکشند.

اینجانب و تمامی همکارانم، ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با آرزوی طول عمر با عزت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ظهور حضرت ولیعصر (عج)، همراه با مردم شهید پرور و غیور ایران اسلامی در سراسر کشور؛ بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا در 22 بهمن ماه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان