راشاتودی:

کمک‌های بشر دوستانه آمریکا؛ دروغ بزرگ و مقدمه‌ای برای مداخله در ونزوئلا

واشنگتن تلاش می‌کند تا یک دیدگاه تحریف شده ارائه دهد و یک تصور «غلط مثبت» از سیاست‌های خود در برابر کاراکاس را در چشم جهانیان خلق کند.

کمک‌های بشر دوستانه آمریکا «دروغ بزرگ» و مقدمه‌ای برای مداخله در ونزوئلابه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، تصمیم واشنگتن برای ارسال بسته‌های کمک به ونزوئلا در حال حاضر ریاکاری تمام به حساب می‌آید، چرا که آمریکا با تحریم‌های اقتصادی خود به ونزوئلا موجب نگرانی‌های اقتصادی این کشور شده است.
 
معاون رئیس جمهور ونزوئلا کمک‌های آمریکا را مقدمه‌ای برای حمله به کشور پیش بینی می‌کند.

راشا تودی در گزارشی می‌نویسد: واشنگتن تلاش می‌کند تا یک دیدگاه تحریف شده ارائه دهد و یک تصور «غلط مثبت» از سیاست‌های خود در برابر کاراکاس را در چشم جهانیان خلق کند. این در حالی است که علی رغم مشکلات اقتصادی و اجتماعی که ونزوئلا با آن دست و پنجه نرم می‌کند، اما به هیچ وجه از یک بحران انسانی بزرگ رنج نبرده و به هیچ وجه مستلزم کمک از واشنگتن نیست.

دلسی رودیگرز معاون رئیس جمهور ونزوئلا می‎گوید: کمک‌های بشردوستانه دروغی بزرگ بیش نبوده و زخم‌های اجتماعی ونزوئلا ناشی از «محاصره اقتصادی آمریکا» است.

رئیس جمهور ونزوئلا بار‌ها و بار‌ها خواستار گفت‎وگو بوده و مخالفان را به مذاکره دعوت کرده است، اما پیشنهادات او رد شده، این در حالی که است که واشنگتن ادعا می‌کند که زمان مذاکرات مدت‎هاست گذشته است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان