تداوم رکورد عجیب و غریب سولاری در دربی ها

سانتیاگو سولاری شب گذشته توانست رئال مادرید را به پنجمین برد متوالی اش در لالیگا هدایت کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال پس از شکست 0-2 خانگی برابر سوسیداد، به یکباره متحول شد و پس از آن توانسته 5 بازی متوالی در لالیگا را پیروز شود. سویا، بتیس، اسپانیول، آلاوس و اتلتیکو، قربانیان رئال در هفته های اخیر بوده اند.

در کوپا دل ری نیز رئال یک باخت بی اثر 1-0 در زمین لگانس را متحمل شد؛ ضمن اینکه جیرونا را در هر دو بازی رفت و برگشت شکست داد و در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری نیز برابر بارسا در نوکمپ به تساوی 1-1 دست یافت.

 

 

 

 

در واقع برتری روز گذشته 3-1 در زمین اتلتیکو، اثباتی بر بازگشت رئال به روزهای اوجش بود. رئال در 18 بازی لالیگایی اخیرش در زمین اتلتیکو فقط یک بار شکست خورده(4-0 فوریه 2015)، 12 بار پیروز شده و 5 بار نیز متوقف شده است.

 

جالب اینکه سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال هرگز در دربی مادرید شکست نخورده است. او سه بار با پیراهن اتلتیکو برابر رئال به میدان رفته و 4 بار نیز با پیراهن رئال در دربی ها حاضر بوده است. بازی شب گذشته اولین حضور او در قامت سرمربی بود. حاصل کار سولاری 7 برد و تنها یک تساوی بوده است. او برابر سیمئونه در دورانی که بازی می کرد نیز دو بار پیروز شد و یک بار هم به تساوی رسید و در قامت مربی نیز این اولین مصاف او با ال چولو بود که یک پیروزی خیره کننده برای او به دنبال داشت.

همچنین رئال پس از چلسی، سویا و اسپانیول به چهارمین تیمی بدل شد که توانسته اتلتیکو را در ورزشگاه جدیدش مغلوب کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان