جلالی: به آینده نساجی امیدوارم

داور برای تراکتور قصد پنالتی داشت اما آوانتاژ داد

سرمربی تیم نساجی مازندران معتقد است که با به نمایش گذاشتن این بازی برابر تراکتور روزهای خوبی در لیگ برتر پیش روی آن‌ها خواهد بود و به موفقیت خواهند رسید.

به گزارش "ورزش سه" مجید جلالی، سرمربی تیم نساجی مازندران بعد کسب تساوی برابر تراکتورسازی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و گفت: اصلی‌ترین موضوع این است که باید از هوادارانی که چنین فضایی در ورزشگاه ایجاد کردند تشکر کنم. آنها عالی بودند که ما توانستیم به بازی برگردیم و در نیمه دوم تیم بهتری باشیم. از تیمم هم تشکر می‌کنم که با تمام وجود بازی می‌کنند. زمان کوتاهی است که ما تمرین می‌کنیم، اما بازیکنانم پایبند هستند. امروز مقابل تیمی که بسیار باتجربه بود خوب ظاهر شدیم و فقط بازیکنان بزرگ می‌توانند در ابتدای بازی از زیر فشار تیم حریف خارج شوند. زمان کوتاهی است که من در تیم هستم، اما از زمان خوب استفاده کردیم. سعی می‌کنم در جلسات تئوری باور بازیکنان را نسبت به توانایی‌هایشان افزایش بدهم. خوشحالم که در نیمه دوم اینقدر خوب بودند. شرایط تیم کاملاً امیدوار کننده است و روزهای خیلی خوبی برای نساجی در راه خواهد بود.


*داور به جای پنالتی آوانتاژ داد


داور خیلی تلاش کرد که منصفانه قضاوت کند. دوست دارم همیشه داوران بدون جانبداری سوت بزنند. در اصفهان چنین شرایطی برای ما فراهم نبود. در صحنه آخر فکر می‌کنم  داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد؛ البته باید صحنه را ببینم و بعد دقیق‌تر نظر بدهم. در صحنه‌ای که تراکتوری‌ها هم معترض بودند داور ابتدا می‌خواست سوت پنالتی بزند، اما آوانتاژ داد و فرصت از دست رفت. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد و باید صحنه را بازهم ببینم تا اظهارنظر دقیق داشته باشم.


*قرارداد دافه دلاری بود و به خاطر همین از پیکان رفت


یک سال در پیکان کنار من بوده و شناخت خوبی از وی داشتم. حدود یک ماه بود که خوب تمرین نکرده بود. به نظر من با توجه به اینکه نزدیک به یک هفته است به ما اضافه شده و اولین بار بود که چنین فضایی را تجربه می‌کرد عملکرد بدی نداشت. او می‌خواست دلاری قراردادببندد و پیکان امسال قرارداد دلاری با هیچ بازیکنی امضا نمی‌کند.


*پنالتی ما را می‌گرفتند به راحتی همه چیز عوض می‌شد


ما شروع خوبی هم داشتیم، اما با تیمی بزرگ روبرو بودیم. آنها به خوبی می‌دانستد که در هر شرایط سخت چگونه باید بازی را مدیریت کنند. ما سعی کردیم بین نیمه متمرکز شویم روی محورهایی که نقطه ضعف آنها است. وقتی اینگونه شد بازی را گرفتیم و توانستیم به گل هم برسیم. شاید اگر پنالتی را هم می‌گرفت شرایط کاملاً تغییر می‌کرد.


*امکانات فراهم باشد کنار هوادار می‌مانیم


چه کسی بدش می‌آید که بیشتر در کنار این هواداران پرشور باشد؟ باید برای بازیکنان جا و مکان گرفت و هزینه این کار بالا است، اما ما دوست داریم این اتفاق رخ دهد. البته شرایط و امکانات هم باید فراهم باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان