ماهان شبکه ایرانیان

حمدی نژاد: کسر شش امتیاز کارمان را سخت کرده است

مدافع با تجربه استقلال خوزستان می گوید یکی از عوامل مهم این تیم در کسب عدم نتیجه گیری کسر ۶ امتیاز از این تیم است.

به گزارش "ورزش سه" وحید حمدی نژاد مدافع چپ تیم فوتبال استقلال خوزستان  پس از شکست این تیم برابر پدیده گفت:« والله فکرمی کنم ما در ده  دقیقه تا  یک ربع نیمه اول خیلی بد بودیم  دلیلش را هم نمی دانم و اتفاقا در همان دقایق هم گلی را از اشتباهات خودمان ناشی از دفع اشتباه توپ دریافت کردیم ولی بعد از آن به جو بازی مسلط شدیم  و اتفاقا دو، سه ،ضربه به چهارچوب داشتیم خیلی خطرناک بود.»


 وی در ادامه افزود: « متاسفانه چند بازی هست که ما خوب بازی می کنیم و علی رغم این موضوع نمی توانیم به گل و برد برسیم امیدوارم این بد شانسی بالاخره تمام شود . شما اگر خودتان هم دقت کنید متوجه می شوید تیم حریف به جز 10 دقیقه اول کار خاصی نتوانست در بازی انجام دهد »


وی در خصوص داوری و تاثیرش در نتیجه بازی اظهار داشت :« داوری که بد نبود جز یکی دو تا صحنه  ، فقط آن صحنه فکر می کنم می توانست پس از برخورد توپ به دست  خطای پشت هجده قدم بگیرد. ولی در کل بازیکنان بازی خودشان  را انجام می دادند و در کل  بازی جون دار و خوبی بود .»


حمدی نژاد درباره وضعیت تیم استقلال خوزستان و درصد سقوط این تیم تصریح کرد:«  واقعا  بازی هایمان  نشانگر این نیست  که این تیم ته جدولی است  زیرا به این لحاظ در قعر جدول  به سر می بریم که 6 امتیاز از تیم ما کم کردند و این مسئله از  نظر روحی روانی خیلی تاثیر منفی بسیاری در تیم دارد . ولی وقتی شما  کیفیت  تیم را نگاه می کنید  اصلا این را نشان نمی دهد .بازیکنان ما از لحاظ شخصیتی در حد وسط های جدول هستند. در هر حال  ما خیلی امیدواریم که در لیگ بمانیم  به شرطی که این بد شانسی ها دست از سر تیم ما بردارد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان