مدافع الدحیل با الغرافه قرارداد بست؛

طارمی در لیست الغرافه ماند، اسنایدر خط خورد

فهرست آسیایی باشگاه الغرافه اعلام شد که نام مهاجم ایرانی در آن دیده می‌شود، اما ستاره هلندی از لیست خط خورده است

به گزارش "ورزش سه"، الغرافه با وجود اینکه در پنج مسابقه اخیر جام حذفی قطر، یک تساوی و چهار پیروزی داشت و با برتری مقابل الدحیل به قهرمانی در این رقابت‌ها رسید، اما سه شکست متوالی در دیدارهای منتهی به پایان سال 2018 در لیگ ستارگان قطر موجب شده تا برای تقویت تیمش اقدام کند.

باشگاه الغرافه قطر که به دنبال حضور پُر قدرت در فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا است، برای صعود به دور گروهی این رقابت‌ها باید در دیدار خانگی مرحله پلی‌آف به مصاف برنده دیدار تیم‌های ذوب‌آهن ایران و الکویت کویت برود و به همین منظور باشگاه قطری تغییری در نفرات خود داشته است.

وسلی اسنایدر که در این فصل 11 بازی برای الغرافه به میدان رفت و 6 گل به ثمر رساند، به دلیل مصدومیت نتوانست در دور برگشت لیگ ستارگان و دیدارهای جام حذفی قطر به میدان برود و به دلیل تشدید آسیب دیدگی، باشگاه الغرافه نام او را برای بازی‌های داخلی موقتا از فهرست خارج کرده و برای مسابقات لیگ قهرمانان از لیست خط زد.

لوکاس مندز، مدافع برزیلی که دومین فصل حضورش در الدحیل را پشت سر می‌گذاشت، به دلیل حضور بسام الراوی ملی پوش و اضافه شدن مهدی بن عطیه از یوونتوس، از فهرست الدحیل کنار رفت و بلافاصله با عقد قراردادی به الغرافه قطر پیوست.

اما مهدی طارمی که شایعه جدایی‌اش از الغرافه شنیده می‌شد، با اعلام این باشگاه در فهرست نهایی برای فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد؛ طارمی در تمام بازی‌های لیگ ستارگان برای الغرافه به میدان رفت و موفق به زدن 6 گل در 15 مسابقه شد.

بنابر اعلام باشگاه الغرافه قطر، لوکاس مندز مدافع برزیلی، دیگو آمادو مدافع- هافبک پرتغالی، ولادیمیر ویس هافبک- مهاجم اهل اسلواکی و مهدی طارمی مهاجم ایرانی، چهار بازیکن خارجی این تیم قطری برای فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هستند و نام اسنایدر هلندی در این جمع دیده نمی‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان