بهترین سازندگان خودرو‌های شاسی بلند در سال ۲۰۱۹ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت دوم)

با این حال، کمپانی‌های خودرو ساز فراوانی برای انتخاب وجود داشته و بسیاری از این برند‌ها چندین مدل شاسی بلند را در خط تولید خود دارند، در نتیجه انتخاب گزینه‌ی مناسب می‌تواند به امری چالش برانگیز تبدیل شود.

بهترین سازندگان خودرو‌های شاسی بلند در سال 2019 از نگاه یو اس نیوز! (قسمت دوم)

عمده‌ی خریداران خودروهای جدید زمانیکه تصمیم به خرید اتومبیلی جدید می‌گیرند برخی برند‌ها را نسبت به دیگر خودرو سازان ترجیح می‌دهند.

با این حال، کمپانی‌های خودرو ساز فراوانی برای انتخاب وجود داشته و بسیاری از این برند‌ها چندین مدل شاسی بلند را در خط تولید خود دارند، در نتیجه انتخاب گزینه‌ی مناسب می‌تواند به امری چالش برانگیز تبدیل شود.

جوایز بهترین برند خودروساز وبسایت یو اس نیوز به خریداران برای انتخاب گزینه‌ی مناسب از میان برند‌ها و خودرو‌های فراوان و همچنین  به منظور تعیین این که کدام گزینه‌ها در مجموع بهترین خودرو را ارائه می‌دهند کمک خواهد کرد.

ما به منظور تعیین برند برتر، به برآورد میانگین امتیازات کلی وبسایت یو اس نیوز در رابطه با خودرو‌های شاسی بلند هر برند خواهیم پرداخت. امتیازات ما همچنین بر اساس نظر کلی مطبوعات مرتبط با صنعت خودرو و امتیازات در زمینه‌ی آزمایشات تصادف و قابلیت اطمینان پیش بینی شده، اعطا شده‌اند.

امتیازات و رتبه بندی‌های وبسایت یو اس نیوز در بخش بهترین خودرو‌ها با اضافه شدن تحقیقات تخصصی و داده‌های جدید به صورت دوره‌ای دست خوش تغییر خواهند شد.

به همین سبب این احتمال وجود دارد که امتیازات ذکر شده در این مطلب با امتیازات موجود در نقد و بررسی‌های بخش خودرو‌های جدید مغایرت داشته باشد.

برای پی بردن به خودرو‌های شاسی بلند موجود در خط تولید هر خودرو ساز و برند‌هایی که بهترین گزینه‌ها را برای خریداران خودرو‌های شاسی بلند ارائه می‌کنند ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید:

8) سوبارو

امتیاز کلی میانگین: 10 / 8٫3

در خط تولید کمپانی سوبارو سه مدل شاسی بلند وجود داشته که تمامی آن‌ها ارزش در نظر گرفته شدن را دارند. همانند بیشتر خودرو‌های این شرکت این سه شاسی بلند نیز به صورت پیش فرض به همراه سیستم سواری دو دیفرانسیل عرضه می‌گردند.

علاوه بر این، در هر سه‌ی آن‌ها ویژگی‌هایی مانند فضای حمل بار فراوان، صندلی‌های جادار و سابقه عملکرد مناسب در زمینه‌ی ایمنی نیز به چشم می‌خورد. مدل ساب کامپکت سوبارو کراس تِرِک با کسب امتیاز 7٫8 پایین‌ترین امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز را دریافت می‌کند.

علت کسب این امتیاز پایین را می‌توان پیشرانه‌ی ضعیف و هندلینگ متوسط این خودرو قلمداد کرد. مدل کامپکت فورستر تنها کمی گران‌ قیمت‌تر از مدل کراس ترک بوده و با این وجود از دو پیشرانه‌ی مناسب و صندلی‌های راحت‌تر برخوردار است.

با این حال در این خودرو نبود امکانات تکنولوژی مدرن مشهود بوده و فضای داخلی آن نیز قادر به رقابت با همتایان خود نمی‌باشد. مدل تماماً جدید سوبارو اسِنت در نزدیکی جایگاه نخست رتبه بندی شاسی بلند‌های سایز متوسط ما قرار می‌گیرد.

از نقاط بارز این شاسی بلند می‌توان به استفاده‌ی از موتوری قدرتمند، راندمان سوخت بالا، وجود به روزترین امکانات ایمنی و تکنولوژی به صورت پیش فرض، و ارائه‌ی سواری و هندلینگی متعادل اشاره کرد.

7) فورد

امتیاز کلی میانگین: 10 / 8٫25

کمپانی فورد شش مدل شاسی بلند را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که از مدل کم امتیاز اکواسپورت تا مدل برتر اِکسپِدیشن را در بر می‌گیرد.

مدل جدید اکو اسپورت این شرکت امتیاز کلی 6٫8 از 10 را از آن خود ساخته که امتیاز میانگین این برند را به طور قابل توجه پایین می‌کشد.

موتور ضعیف، راندمان سوخت پایین‌تر از حد متوسط، و اتاقی خسته کننده از دلایل کسب این امتیاز پایین به شمار می‌روند. در نقطه‌ی مقابل، امتیاز کلی 9٫4 مدل اکسپدیشن به تقابل با تقلا‌های مدل اکو اسپوت کمک می‌کند.

مدل اکسپدیشن 2018 که برای بار دیگر به طور کامل طراحی شد عنوان بهترین شاسی بلند سایز بزرگ برای خانواده‌ها در سال 2018 را به خود اختصاص داده و علاوه بر آن از ویژگی‌هایی مانند امتیاز کامل در زمینه‌ی قابلیت اطمینان، فضای جادار در هر سه ردیف صندلی، فضای حمل بار بسیار بزرگ، و موتوری قدرتمند نیز بهره می‌برد.

از طرفی مدل اسکیپ نیز عملکرد مناسبی را در رتبه بندی‌های ما از خود به نمایش می‌گذارد. این شاسی بلند ویژگی‌هایی مانند هندلینگ چابک، فضای داخلی با کیفیت، فضای حمل  بار بالاتر از حد متوسط، و امتیازی عالی در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد.

سه شاسی بلند سایز متوسط کمپانی فورد یعنی مدل‌های اِکسپِلورِر، اِدج، و فلِکس در اواسط رتبه بندی‌های ما جای می‌گیرند. هر سه مدل شاسی بلند‌های خوبی محسوب می‌شوند اما هر یک بر اولویت‌های متفاوتی تمرکز دارد.

مدل اکسپلورر فضای فراوان و موتور‌های قدرتمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد در حالیکه مدل ادج به دلیل ارزش و امکانات مناسب خانواده‌ی خود جایزه‌ی بهترین خودرو سال 2018 را برای دو بار از آن خود کرده است.

با این حال مدل فلکس هیچ ویژگی چشم گیری را ارائه نمی‌دهد، هرچند این خودرو دارای اتاقی کاربردی و فضای حمل بار مناسب می‌باشد.

6) فولکس واگن

امتیاز کلی میانگین: 10 / 8٫3

کمپانی فولکس واگن برای سال 2018 مدل جدید اطلس و مدل تیگوان که به طور کامل باز طراحی شده را معرفی کرد. مدل اطلس یکی از معدود شاسی بلند‌های سایز متوسطی است که دارای فضای کافی برای سرنشینان بالغ در ردیف سوم خود می‌باشد.

مدل تیگوان نیز همانند مدل اطلس از ردیف سوم صندلی برخوردار است که به عنوان یک شاسی بلند کامپکت امری کم سابقه به شمار می‌رود.

هر دو خودرو دارای فضای حمل بار فراوانی بوده و به صورت پیش فرض به همراه امکانات جذابی مانند سیستم ارتباطی پاسخگو مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 6٫5 اینچی با قابلیت ادغام اپلیکیشن تلفن همراه، عرضه می‌گردند.

اضافه بر این، شاسی بلند‌های کمپانی فولکس واگن سواری نرم و بدون صدایی را نیز در اختیار شما قرار خواهند داد.

5) بویوک

امتیاز کلی میانگین: 10 / 8٫35

هر دو مدل بویوک انکور و انکلِیو جایگاه‌های نخست رتبه بندی‌های ما در کلاس‌های مربوط به خود را از آن خود ساخته‌اند. مدل سایز متوسط انکلیو که از امتیاز بالایی نیز برخوردار است پیشرانه‌‌ای بی عیب و نقص،‌ سواری نرم، و اتاقی جادار و جذاب را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

به علاوه، این خودرو همراه با امکانات پیش فرض مطلوبی عرضه شده و نسل کنونی آن امتیازات تقریباً کاملی را در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده دریافت کرده است.

مدل ساب کامپکت انکور شما را تحت تاثیر هندلینگ چابک و فضای داخلی لوکس خود قرار خواهد داد. این خودرو به راحتی چهار سرنشین بالغ را در خود جای داده و به عنوان یک خودرو ساب کامپکت دارای فضای حمل بار مناسبی نیز می‌‌باشد.

وجود امکانات از پیش تعیین شده‌ای مانند وای فای هات اسپات و یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی کاربر پسند با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو به تکمیل این خودرو کمک می‌کند.

3) مزدا (مساوی)

امتیاز کلی میانگین: 10 / 8٫37

کمپانی مزدا با اختلافی جزئی در جایگاهی پایین‌تر از بهترین سازنده‌ی خودرو‌های شاسی بلند قرار می‌گیرد. مدل‌های کراس اور‌ این کمپانی را شاید بتوان جذاب‌ترین خودرو‌های این بخش به لحاظ سواری دانست که هندلینگ اسپورت آن‌ها نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کند.

هر سه مدل CX-3، CX-5 و CX-9 به خاطر ارائه‌ی اتاق‌های مرغوب، راندمان سوخت فوق العاده، و امتیازات عالی در زمینه‌ی ایمنی مورد ستایش قرار گرفته‌اند. مدل ساب کامپکت مزدا CX-3 برای سال 2019 به همراه طراحی بدنه‌ی به روز شده و خروجی قدرت بیشتر عرضه می‌گردد.

کمپانی مزدا همچنین ویژگی‌هایی از جمله سیستم نظارت بر نقطه‌ی کور و سیستم هشدار دهنده‌ِی برخورد به هنگام حرکت رو به عقب را به صورت پیش فرض در این خودرو ارائه می‌کند. در سوی دیگر مدل CX-5 در رتبه‌ای نزدیک به جایگاه نخست لیست خودرو‌های شاسی بلند کامپکت ما قرار می‌گیرد.

این خودرو دارای دو ردیف صندلی جادار و راحت بوده و از فضای حمل بار فراوانی نیز برخوردار می‌باشد. با انتخاب مدل CX-9 که در رده‌ی خودرو‌های لوکس قرار می‌گیرد از ویژگی‌هایی مانند پیشرانه‌ی قدرتمند و امکانات تکنولوژی و ایمنی درجه‌ی یک فراوان بهره مند خواهید شد.

3) هیوندا (مساوی)

امتیاز کلی میانگین: 10 / 8٫37

این خودرو ساز کره‌ای با کسب تساوی با کمپانی مزدا در جایگاهی پایین‌تر از سازندگان پیشرو خودرو‌های شاسی بلند قرار می‌گیرد. قیمت گذاری پایین، بهترین پوشش گارانتی، و امتیازات بسیار خوب در زمینه‌ی ایمنی و قابلیت اطمینان پیش بینی شده از نقات قوت این خودرو ساز به شمار می‌روند.

مدل جدید هیوندا کونا به طور تحسین برانگیزی رهبری بخش شاسی بلند‌های ساب کامپکت ما را برعهده گرفته است. این خودرو به همراه هندلینگی چابک و یک آپشن موتور توربو چهار سیلندر پرانرژی عرضه می‌شود.

هیوندا کونا همچنین به صورت پیش فرض به یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی بصری با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو نیز مجهز است. شاسی بلند کامپکت این خودرو ساز یعنی مدل توسان امتیازات بالایی را در زمینه‌ی ایمنی به نام خود ثبت کرده و همچنین از اتاقی بی‌صدا و راحت نیز بهره می‌برد.

در سوی دیگر مدل کم مصرف و مقرون به صرفه‌ی هیوندا سانتافه موفق به دریافت عنوان انتخاب ایمنی برتر پلاس از سوی موسسه‌ی بیمه‌ی ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) شده است.

2) کیا

امتیاز کلی میانگین: 10 / 8٫43

کمپانی کیا برند راه یافته به جایگاه برتر لیست برترین سازندگان خودرو‌های شاسی بلند ما شده و فاصله‌ی کمی با رتبه‌ی نخست این لیست دارد.

مدل‌های نیرو، سورنتو، و اسپورتیج همگی با برخورداری از ویژگی‌هایی مانند امتیازات عالی در زمینه‌ی قابلیت اطمینان، گارانتی‌های طولانی مدت، سواری‌های نرم، و اتاق‌های لوکس و جادار عملکرد مناسبی را از خود در رتبه بندی‌های ما به جا گذاشته است.

مدل ساب کامپکت کیا نیرو با ارائه‌ی راندمان سوخت استثنایی و فضای حمل بار بزرگ نسبت به رقبای خود برتری دارد. همچنین از نقاط قوت مدل کامپکت اسپورتیج می‌توان به هندلینگ چابک، یکی از زیبا‌ترین اتاق‌ها در این کلاس، و دو ردیف صندلی جادار اشاره کرد.

کیا سورنتو که از سه ردیف صندلی برخوردار است امتیازات فوق العاده‌ای را در زمینه‌ی آزمایشات تصادف به نام خود ثبت کرده و گذشته از آن به همراه سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی با کاربری آسان و دارای به روز‌ترین قابلیت ادغام اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند روانه‌ی بازار خواهد شد.

1) هوندا

امتیاز کلی میانگین: 10 / 8٫47

جای تعجب نیست که کمپانی هوندا به عنوان برنده‌ی عنوان بهترین برند سازنده‌ی خودرو‌های شاسی بلند ما برگزیده شده است.

مدل CR-V این کمپانی عناوین مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند کامپکت و بهترین شاسی بلند کامپکت برای خانواده‌ها در سال 2018 را به نام خود به ثبت رسانده است.

همچنین مدل HR-V نیز از سوی این وبسایت به عنوان مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند ساب کامپکت سال 2018 انتخاب شد.

این در حالیست که مدل پایلوت موفق به کسب هیچ جایزه‌ای در سال 2018 نشد، اما با این وجود این خودرو یکی از فینالیست‌های عنوان بهترین شاسی بلند سه ردیفه برای خانواده‌ها به شمار می‌رود.

از نقاط قوت شاسی بلند‌های کمپانی هوندا می‌توان به کیفیت سواری فوق العاده، فضای چشمگیر در بخش سرنشینان و صندوق عقب، و سابقه‌‌ی کسب امتیازات بسیار خوب در زمینه‌ی ایمنی و قابلیت اطمینان  اشاره کرد.

علاوه بر این در تمامی آن‌ها شاهد وجود سیستم‌های اطلاعاتی سرگرمی مدرن با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو و همچنین تکنولوژی‌های کمک راننده‌ی پیشرفته هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان