گودرزی مطرح کرد؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بدون کوچکترین حاشیه امنیتی برگزار شد

مدیرکل امنیتی استانداری تهران گفت: جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بدون کوچکترین حاشیه امنیتی و در کمال آرامش و شکوه برگزار شد.

راهپیمایی 22 بهمن ماه بدون کوچکترین حاشیه امنیتی برگزار شد

مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه بدون کوچکترین حاشیه امنیتی برگزار شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از برگزاری باشکوه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور حماسی مردم در آئین راهپیمایی 22 بهمن، حمیدرضا گودرزی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران ضمن اشاره به مراسم گرامیداشت فجر انقلاب اظهار کرد: مردم فهیم غیور و انقلابی ایران اسلامی در آستانه طلوع دهه پنجم انقلاب‌شان بار دیگر برای دفاع از خون شهدا به صحنه آمده و شکوه و جلال ایران را در چشم جهانیان به بهترین شکل به نمایش درآوردند.

وی افزود: در آستانه برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه جلسات متعددی با حضور نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط در استانداری تهران برگزار شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران خاطرنشان کرد: در این بازدیدهای میدانی بررسی های کارشناسی تصمیمات لازم و تدابیر پیشگیرانه‌ای را برای تأمین امنیت مراسم اتخاذ کردیم.

گودرزی در ادامه با اشاره به تدابیر اتخاذ شده در زمان برگزاری مراسم نیز تصریح کرد: همزمان با برپایی مراسم راهپیمایی 22 بهمن دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی نیز با اشراف کامل بر مناسبات امنیتی در سطح استان و به ویژه شهر تهران شرایط را تحت کنترل و رصد مداوم خود قرار دادند.

وی افزود: حاصل هماهنگی ها و برنامه ریزی های مورد اشاره در کنار هوشیاری خادمان مردم در حوزه امنیت بسیار شایسته بود و خوشحالیم که آیین نکوداشت جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بدون کوچکترین حاشیه امنیتی و در کمال آرامش و شکوه برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان