گزارش میزان جشنواره فیلم فجر؛

رکوردداران سانس فوق العاده در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر

از ابتدای جشنواره تا روز بیست و یکم بهمن ماه بیشترین سانس‌های فوق‌العاده به ترتیب به "متری شیش و نیم"، "ماجرای نیمروز؛ رد خون"، "شبی که ماه کامل شد" و "سرخپوست" تعلق گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، براساس اعلام مرکز امور سینماهای سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر آمار رسمی بیشترین سانس‌های فوق‌العاده آثار حاضر در این دوره از جشنواره اعلام شدند.

بر اساس این گزارش 2 فیلم "قصر شیرین" به کارگردانی سیدرضا میرکریمی و "مسخره باز" به کارگردانی همایون غنی‌زاده در سینما آزادی، "ماجرای نیمروز؛ ردخون" به کارگردانی محمدحسین مهدویان و "سرخپوست" به کارگردانی نیما جاویدی در سینما فرهنگ دارای سانس فوق العاده شدند.

متری شیش و نیم بیشترین سانس فوق‌العاده را به خود اختصاص داد//////////////////سه شنبه

"غلامرضا تختی" به کارگردانی بهرام توکلی، "شبی که ماه کامل شد" به کارگردانی نرگس آبیار و "دیدن این فیلم جرم است" به کارگردانی رضا زهتابچیان در سینما کورش به سانس فوق‌العاده کشیده شدند.

همچنین سینماهای ایران مال با "متری شیش و نیم" به کارگردانی سعید روستایی، آستارا با "سرخپوست"» به کارگردانی نیما جاویدی، کیان با "متری شیش و نیم"، راگا با "شبی که ماه کامل شد" و فجر اسلامشهر نیز با "شبی که ماه کامل شد" فوق‌العاده‌ای شدند.

متری شیش و نیم بیشترین سانس فوق‌العاده را به خود اختصاص داد//////////////////سه شنبه

گفتنی است از ابتدای جشنواره تا روز بیست و یکم بهمن ماه بیشترین سانس‌های فوق‌العاده به ترتیب به "متری شیش و نیم"، "ماجرای نیمروز؛ رد خون"، "شبی که ماه کامل شد" و "سرخپوست" تعلق گرفته است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر