ماهان شبکه ایرانیان

اریک تن هاگ:

دی یونگ انگیزه مضاعفی برای دیدار با رئال مادرید دارد

اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس، رئال مادرید را حریفی دشوار برای تیمش توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آژاکس در هفته های اخیر در نتیجه گیری دچار افت محسوسی شده اما تن هاگ مدعی شد شاگردانش قصد دارند قدرت خود را در خانه برابر رئال مادرید به معرض نمایش بگذارند.

 

دیدار برابر رئال مادرید: "اخیرا نتایج ضعیفی گرفته ایم و گاهی اوقات شما ناامید هستید و باید به دنبال راه حل باشید. حل این مشکل در فوتبال بسیار ساده است، اما شما باید برنامه های خود را به درستی اجرا کنید. اخیرا برابر هراکلاس و فاینورد مغلوب شده ایم این اتفاق نباید دوباره رخ دهد.

 

 

نتیجه به این بستگی دارد که ما از چه راه حل هایی برای عبور از مشکلات استفاده کنیم. رئال مادرید یک حریف فوق العاده بوده و بازی برابر این تیم یک چالش بزرگ برای ماست. اخیرا می بینیم که رئال مادرید بسیار پیشرفت کرده و ما باید به دنبال راه حلی برای مقابله به این تیم باشیم. آنها بازی های فوق العاده ای را برابر بارسلونا و اتلتیکو مادرید ارائه دادند. رئال مادرید بازیکنان جوان زیادی در کنار مودریچ، کروس و بنزما دارد اما من فکر می کنم آژاکس می تواند قدرت خود را در آمستردام نشان دهد."

 

درخشش اخیر وینیسیوس: "او بسیار جوان بوده و همه فاکتورها را برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ در اختیار دارد. ما درخشش وینیسیوس را در هفته های گذشته دیده ایم."

 

شرایط فرانکی دی یونگ: "مشکلی نیست و او می تواند در بازی مقابل رئال مادرید به میدان برود. فرانکی می خواهد فصل را خوب به پایان برساند و بنابراین در برابر رئال مادرید 100 درصد انگیزه خواهد داشت زیرا او انگیزه مضاعفی برای این دیدار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان