نشانه‌های مردی که همیشه عاشق می ماند

پیدا کردن مردی که تمایل و آمادگی عشق ورزیدن به یک زن را برای همیشه داشته باشد کار ساده و آسانی نیست

پیدا کردن مردی که تمایل و آمادگی عشق ورزیدن به یک زن را برای همیشه داشته باشد کار ساده و آسانی نیست. به همسن خاطر است که اگر چنین مردی پیدا شد، مثل این است که زنی در حال پیاده‌روی در خیابان است و به ناگاه کیفی پر از پول پیدا می‌کند؛ اما در عین حالی که هیجان‌زده است نمی‌داند باید با آن چه یافته چه‌کار کند و این که چگونه می‌تواند آن را در چشم برهم‌زدنی مال خود کند.

در این مطلب نشانه‌هایی از مردی بازگو می‌شود که اگر عاشق زنی شد هیچ‌گاه و هرگز دست از عشق خود نمی‌کشد. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

 

همه چیز تو برایش جالب و مهم است

همسر عاشق

این مرد هر روز باید به اطمینان خاطر برسد که تو شاد و خوشحال هستی. او برای شنیدن قصه‌ی دیوانه‌بازی‌های تو سراپا گوش می‌شود. مرهم زخم‌هایت می‌شود و گوش به زنگ است تا شام و ناهار و خوابت دیر نشود. خلاصه همه هم و غم زندگی‌اش این می‌شود که تو کم و کاستی نداشته باشی و چقدر هم خوب و قشنگ به کارهایت رسیدگی می‌کند!

 

لحظه‌ای از تو جدا نمی‌شود

مرد عاشق

Credit: Topbuzz

گاهی اگر تو را آزمایش می‌کند صرفا به این خاطر است که به تو بفهماند همیشه در کنارت ایستاده است؛ حتی زمانی که به هر دلیلی در کاری بدآورده‌ای و رسوا شده‌ای!

 

تو را به خاطر خودت می‌خواهد نه به خاطر ارضای شهوت

مرد عاشق

Credit: pulse

شاید هرازگاهی خرابکاری هم بکند، اما دلیل خواستن تو فقط مساله‌ی شهوانی نیست و چیزی به مراتب بیشتر از آن بوده است. در حقیقت می‌خواهد کاری کند که حضورش در کنارت ارزشمند شود. با تو به هر سرزمینی می‌رود، در غذا خوردن پیش مرگت می‌شود و حتما روز تولدت تو را غافلگیر می‌کند. خلاصه این که مسئولیت‌ها و وظایف این مرد تمامی ندارد.

 

وقتی پای تصمیم‌گیری به میان می‌آید تو را فراموش نمی‌کند

همسر عاشق

اگر بنا باشد تا مشغول به کاری شود قبل از هر چیز با تو مشورت می‌کند یا اگر بخواهد در گوشه‌ای از شهر آپارتمانی اجاره کند اول نظر تو را در این‌باره می‌پرسد تا خاطر جمع شود که از نظر تو فلان خانه در فلان نقطه‌ی شهر امنیت دارد. تصمیم‌های مهم و درخور توجهی از این دست از نظر شریک زندگی تو آن قدر مهم هستند که لازم است تو درمورد آ‌‌ن‌ها نظر بدهی.

 

حرف‌هایی را با تو در میان می‌گذارد که تا به حال هیچ کس نگفته است

مرد عاشق

پاسی از شب گذشته، همه می‌دانند این زمان از شبانه‌روز، زمانی ناب برای بر زبان آوردن حرف‌های باارزش و پر معنا است، این مرد حرف‌هایی را با تو در میان می‌گذارد که تا به حال هیچ کس (ببین به هیچ کس!) نگفته است؛ حتی به برادر و خواهر خودش. چنین مردی قلبش را نوک چنگال زنده و جلوی روی تو گرفته است!

 

کاری به کار دختران دیگر ندارد

مرد عاشق

اگر چشم دارد، تنها برای دیدن تو است (باور کن که فقط برای تو است!) مردی از این قبیل دلش پاک است و تو هم لازم نیست تا مرتبط حواست به او باشد که یک وقت با دختر دیگری روی هم نریزد یا نمی‌دانم دلباخته‌ی زن دیگری نشود. فقط کافی است تو اعتماد کنی که تنها تو را می‌بیند و بس. فهمیدی؟

 

از این که درباره آینده حرف بزند هراسی ندارد

مرد عاشق

Credit: Youthennews

فرض کن که تو می‌گویی وقتش شده خانه‌‌ای بخرید یا مثلا عقد کنید، مرد عاشق تو در چشم بر هم زدن شال و کلاه نمی‌کند که پا به پای تو روانه شود. او تمام قد در کنار تو است تا با تو قدم‌های بزرگ بردارد اما قبلش دوست دارد بنشیند و یک دل سیر درباره‌ی آن‌چه در ذهن تو می‌گذرد حرف بزند.

 

تو را پیش همه سربلند می‌کند

خانواده

همیشه ذکر خیر تو را می‌گوید. مادرش، صمیمی‌ترین دوستش و حتی دختر و پسرهای فامیل او، برای دیدن تو دل توی دلشان نیست. می‌دانی چرا؟ چون می‌خواهد تو را روی شانه‌هایش بنشاند و به همه دنیا نشان بدهد!

 

دل در دلش نیست که حس و حال تو را خوب کند

خرید کردن

فقط در این فکر نیست که مثل ملکه با تو رفتار کند بلکه واقعا می‌خواهد مثل ملکه با تو رفتار کند! بدون شک هر کسی از چنین رفتاری ممکن است معذب شود اما وقتی تو را می‌بیند گل از گلش می‌شکفد و تو همه چیز و همه کس او هستی دلت می‌آید دلش را بکشنی!؟

در پایان به عنوان مطلب پیشنهادی شاید خواندن مقاله‌ی «چطور کسی را عاشق خود کنید؟» به کارتان بیاید. از طرف دیگر، مطلب مکمل این مطلب می‌تواند «چرا مردان متاهل خیانت می‌کنند؟» باشد که در چند قسمت تهیه شده است.

منبع: lifehack


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان