ماهان شبکه ایرانیان

افتتاح ساختمان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و ثبت اسناد و املاک ناحیه یک یاسوج به صورت ویدئو کنفرانس

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ساختمان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و ثبت اسناد و املاک ناحیه یک یاسوج با حضور مدیر کل، معاونین و روسای واحد‌های ثبتی بصورت ویدئو کنفرانس با رئیس سازمان ثبت اسنادواملاک کشور در بهمن ماه سال جاری افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، ساختمان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و ثبت اسناد و املاک ناحیه یک یاسوج با حضور مدیر کل، معاونین و روسای واحد‌های ثبتی بصورت ویدئو کنفرانس با رئیس سازمان ثبت اسنادواملاک کشور در بهمن ماه سال جاری افتتاح و راه اندازی شد.

در این مراسم که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، تویسرکانی ریاست سازمان ثبت اسنادواملاک کشور در سخنانی ضمن اشاره به دستاورد‌های سازمان ثبت در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به اهم اقدامات انجام شده در 10 سال گذشته اشاره نمود.

سعید محوری مدیر کل ثبت اسنادواملاک استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: پروژه احداث ساختمان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و ثبت اسناد و املاک ناحیه یک یاسوج به موجب موافقت نامه طرح شماره 1044005 مورد تصویب قرار گرفت و در قالب طرح ملی از طرف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور معادل 33108 میلیون ریال اعتبار اولیه در سال 1393 ابلاغ شد و از طریق مناقصه یک مرحله‌ای پس از طی تشریفات قانونی به پیمانکار واگذار و عملیات کلنگ زنی احداث ساختمان مزبور در بهار 1393 با حضور رئیس کل دادگستری و روسای واحد‌ها وکارکنان ثبت استان انجام پذیرفت.

مدیر کل ثبت اسنادو املاک استان کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: پروژه ساختمان مذکور با متراژ 3 هزار و 552 متر مربع در 4 طبقه با اعتباری معادل 79 میلیارد ریال احداث شده است.

محوری تصریح کرد: ساختمان جدید اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و ثبت اسناد و املاک ناحیه یک یاسوج با رعایت الزامات قانونی و حساسیت امنیتی در موضوع پدافند غیرعامل ساخته شده و دارای بخش‌های مختلف از جمله سالن آمفی تئاتر، نمازخانه و بخش اداری است.

وی استفاده از طراحی نوین و نوع سازه بتنی کابلی از پیش تنیده را از ویژگی‌های خاص ساختمان جدید اعلام کرد و اظهارداشت: این نوع سازه فضای فیزیکی بیشتری جهت ارائه خدمت در اختیار قرار می‌دهد و امکان نظارت بر روند کار نیز تسهیل می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان